سرپرست تیم بدمینتون بانوان میلاد تبریز:

حضور مربی خارجی موجب رشد بدمینتون بانوان کشور می‌شود

1401/06/21 - 10:42 - کد خبر: 74619 نسخه چاپی

نصر: سرپرست تیم بدمینتون بانوان میلاد تبریز گفت: حضور مربی خارجی در تیم‌های لیگ برتری، موجب ارتقا سطح کیفی بازیکنان و رشد این رشته ورزشی در کشور می‌شود.

به گزارش نصر، مهتاب گلشن‌آبادی در جمع خبرنگاران به احتمال حضور مربی اهل آسیای شرقی در باشگاه میلاد تبریز اشاره کرد و افزود: به طور یقین این تصمیم به سود بدمینتون آذربایجان شرقی و کشور خواهد بود چرا که عقیده دارم تزریق تجربه و دانش مربیان خارجی بسیار کارآمد بوده و موجب افزایش سطح فنی بازیکنان شاغل در لیگ برتر می‌شود.
وی با اشاره به پیروزی‌های متوالی تیم میلاد تبریز در سه هفته‌ ابتدایی لیگ برتر بدمینتون بانوان باشگاه‌های کشور، اظهار کرد: در پایان هفته سوم در صدر قرار گرفتیم اما هدف اصلی ما تکرار قهرمانی و رسیدن به سومین قهرمانی متوالی در لیگ برتر هستیم.
گلشن آبادی افزود: حضور بازیکنان برجسته‌ حال حاضر کشور و چهار ملی‌پوش در ترکیب تیم میلاد تبریز، انتظارات از این تیم را بالا برده از این رو تلاش می کنیم تا با تقویت نقاط قوت موجود در تیم، این انتظارات را برآورده کنیم.
وی به بازی هفته چهارم تیمش مقابل مس شهر بابک اشاره کرد و گفت: همه تیم های حاضر در لیگ برتر قوی هستند و نباید دست کم گرفته شوند و مجموعه تیم به دنبال کسب برتری در تمام مسابقات و تحقق هدف اصلی تیم هستند.
تیم میلاد تبریز در هفته سوم رقابت های لیگ برتر بدمینتون بانوان باشگاه های کشور در سالن شهید عضدی رشت مهمان نماینده گیلان بود که در نهایت با نتیجه ۴ بر ۱ موفق به پیروزی در برابر این تیم شد.
در این مسابقه و در بازی اول انفرادی رومینا تاجیک (میلاد تبریز) دو بر صفر در برابر شقایق نوبهار (نماینده گیلان) به برتری رسید، در بازی دوم، یگانه کرمانی با نتیجه دو بر صفر بر حریف خود شفق کاظم پور (نماینده گیلان) فائق آمد و در بازی سوم انفرادی هم نسیم صفایی (میلاد تبریز) دو بر صفر بر حریف خود ماهدیس غلامی (نماینده گیلان) غلبه کرد.
در بازی اول دو نفره نیز رومینا تاجیک و نسیم صفایی (میلاد تبریز) دو بر صفر از سد ماهدیس غلامی و شفق کاظم پور (نماینده گیلان) گذشتند و در بازی دوم دو نفره، کیانا هاشمی و فاطمه مونس خواه (میلاد تبریز) نتیجه بازی را دو بر صفر بر مریم قنبری و مهسا نوع بشری (نماینده گیلان) واگذار کردند.
انتهای پیام/
حضور مربی خارجی موجب رشد بدمینتون بانوان کشور می‌شود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار