مدیرعامل سازمان آتش نشانی؛

۲ تیم از آتش نشانان تبریز برای ارایه خدمات ایمنی به مرز تمرچین اعزام شدند

1401/06/20 - 16:33 - کد خبر: 74574 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز گفت: دو تیم عملیاتی از آتش نشانان این شهر برای ارایه خدمات ایمنی به مرز تمرچین اعزام شدند.

به گزارش نصر،آتش‌پاد علیرضا زبردست، روز یکشنبه در مراسم بدرقه آتش نشانان افزود: این تیم ها با استقرار در پایانه مرزی تمرچین در جنوب آذربایجان غربی تا بازگشت زائران اربعین از طریق این پایانه مرزی، خدمات ارایه خواهند داد.
وی اظهار داشت: آماده سازی وسایل و تجهیزات مورد نیاز و اعزام این تیم ها در راستای تاکید شهردار تبریز و استاندار آذربایجان شرقی در بازدید از موکب‌های مختلف مردمی مستقر در این پایانه مرزی، برای ارایه خدمات شایسته به زائران حسینی انجام شده است.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز، با آرزوی سلامتی برای تمام زائران و خادمان اربعین حسینی، گفت: هشت نفر از آتش نشانان ماهر و توانمند این سازمان در قالب این تیم ها عازم این پایانه شدند و بعد از ظهر امروز نیز با استقرار در این پایانه خدمات مورد نیاز را ارایه خواهند کرد.
آتش‌پاد زبردست، با اشاره به برنامه های این سازمان در ایام ماه محرم سال جاری، ادامه داد: در این ایام در ۲۳ ایستگاه آتش نشانی تبریز برنامه های مذهبی و عزاداری برگزار شد و آتش نشانان در تمام برنامه های مذهبی و معنوی این سازمان حضور یافتند که حضور آنان نشان از روح معنویت حاکم بر این مجموعه خدمتگزار است.
انتهای پیام/
۲ تیم از آتش نشانان تبریز برای ارایه خدمات ایمنی به مرز تمرچین اعزام شدند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار