فرمانده فراجا:

خدمات‌ رسانی به زائران اربعین تا پایان بازگشت همه زوار ادامه پیدا می‌کند

1401/06/20 - 14:19 - کد خبر: 74554 نسخه چاپی

نصر: فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به آغاز موج بازگشت زائران اربعین، گفت: خدمات رسانی به این عزیزان تا پایان زمان بازگشت آنها با قوت و جدیت از سوی پلیس و دستگاه های اجرایی ادامه خواهد داشت.

به گزارش نصر، سردار حسین اشتری، امروز(۲۰ شهریور) در قرارگاه اربعین مرزبانی استان کرمانشاه، اظهار کرد: خدمتگذاری به زائران امام حسین(ع) توفیق و افتخاری بزرگ است که بخش اعظمی از آن نصیب پلیس شده است.
وی ادامه داد: در حال حاضر مقداری ازدحام جمعیت وجود دارد، چرا که هنوز زائرانی هستند که در حال عزیمت به کربلای معلی بوده و از سویی موج بازگشت زائران مشرف شده به عتبات عالیات آغاز شده است.
اشتری با تاکید بر مهم بودن بحث سلامت زائران، اظهار کرد: طی دو سه روز آینده موج بازگشت زائران به اوج خود خواهد رسید که لازم است در این خصوص تمهیدات لازم اندیشیده و شرایطی فراهم شود تا زوار به سلامت بتوانند بازگردند.
فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: مدیریت بازگشت زائران از کربلای معلی موضوع بسیار مهمی است که حتما باید به آن توجه کنیم تا با مشکل مواجه نشویم.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تلاش های شبانه روزی ماموران انتظامی و امنیتی مشکلی از نظر تامین امنیت زائران نداشتیم و تلاش می کنیم همین امنیت مطلوب و پایدار را تا پایان ماموریت اربعین تداوم ببخشیم.
اشتری در پایان با تقدیر از تلاش های مجموعه انتظامی و مرزبانی استان و حضور میدانی سردار جاویدان و سردار سپهری، گفت: پایانه خسروی از امکانات و زیرساخت های بسیار خوبی برخوردار بوده و در صورت تقویت می تواند پذیرای زائران بیشتری در سال های آتی باشد.
انتهای پیام/
خدمات‌ رسانی به زائران اربعین تا پایان بازگشت همه زوار ادامه پیدا می‌کند خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار