محرم محمد زاده؛

اعضای شورا اسلامی تبریز، باید طرفدار مردم باشند

1398/09/03 - 15:51 - کد خبر: 7452 نسخه چاپی

نصر: عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز گفت: شهرداری و شورای اسلامی تبریز باید به فکر مردم باشد و سعی نکند از هرجایی کسب درآمد کند.

به گزارش نصر، محرم محمد زاده درصحن علنی شورای اسلامی تبریز در حین بررسی طرح تجویز ارائه تسهیلات و افزایش انگیزه در بخش خصوصی و وصول بهای خدمات بهره‌ برداری از کاربری های شهری توسط اعضای شورا، نسبت به برخی از بندهای این لایحه اعتراض کرد و گفت: اعضای شورا باید طرفدار مردم باشند و در هر حالت از حق مردم دفاع کنند، اقشار آسیب پذیر جامعه و قشر کم درآمد که به سختی امرار معاش می کنند نیاز به مساعدت مالی دارند.

وی با اشاره به اینکه زنان سرپرست خانواده و خانواده هایی که با مشاغل خانگی کسب درآمد می کنند، باید توجه ویژه ای شود، ادامه داد: ماده ۱۰۰ نباید به این خانواده ها تعلق گیرد.

وی افزود: شهرداری نباید از هرجایی به فکر کسب درآمد باشد و ما باید طرفدار مردم باشیم، پس خانواده هایی که به سختی امرار معاش می کنند ماده ۱۰۰ معاف شود.

محمدزاده گفت: صرفا به فکر کسب درآمد برای شهرداری نباشد، همین چیزها فساد را ایجاد می کند، فیلم هایی دارم که نشان از برخی فسادهای کاری است و با نشر آنها ابروی خیلی ها می رود.

این گزارش حاکی است، لایحه شهرداری تبریز مبنی بر تجویز ارائه تسهیلات و افزایش انگیزه در بخش خصوصی و وصول بهای خدمات بهره‌ برداری از کاربری های شهری به غیر از تجاری در جلسه ۱۴۸ شورای اسلامی شهر تبریز بند به بند بررسی و هربند به رای گیری گذاشته شد.

بند یک لایحه که درخصوص حمایت از مشاغل خانگی، بند دوم در خصوص حمایت از مراکز آموزشی، بند سوم در خصوص حمایت از مراکز انتشاراتی و فرهنگی، بند چهارم در خصوص حمایت از  دفاتر‌وکالت، مهندسی، پزشکی و روزنامه و سایر موارد حمایتی با ضریب نیم درصد  به تصویب رسید.

انتهای پیام/

اعضای شورا اسلامی تبریز، باید طرفدار مردم باشند نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار