خبر/

کارگاه آموزشی دوبلاژ به کار خود پایان داد

1401/06/20 - 09:40 - کد خبر: 74505 نسخه چاپی

نصر: کارگاه آموزشی و تخصصی دوبلاژ که به همت انجمن سینماگران آذربایجان شرقی در دو روز متوالی به صورت عملی برگزار گردید، عصر امروز با یک عکس یادگاری دسته جمعی به کار خود پایان داد.

به گزارش نصر، مهدی حیدری، رئیس انجمن سینماگران آذربایجان شرقی گفت این کارگاه آموزشی که برای اولین بار در تبریز برگزار گردید، تمامی شرکت کنندگان به مدت 16 ساعت در دو روز متوالی در استودیو دوبلاژ  شبیه سازی شده در مجتمع سینمایی 22 بهمن حضور یافتند و به صورت عملی آموزش های لازم را کسب کردند که  البته در بعضی از بخش ها نیز هنرجویان به اتفاق صدای ماندگار تاریخ دوبلاژ ایران، نصرالله مدقالچی به صورت دوصدایی بخش هایی از یک فیلم را دوبله نمودند.
رئیس انجمن سینماگران آذربایجان شرقی تصریح کرد در طول 10 روز آینده برای تمامی شرکت کنندگان گواهی دوره دوبلاژ صادر خواهد شد که زمان دقیق آن از طریق روابط عمومی انجمن سینماگران اعلام خواهد شد و شرکت کنندگان می توانند با مراجعه به دفتر انجمن سینماگران گواهی های خود را دریافت کنند.
حیدری ضمن تشکر ویژه از مدیر کمیته صدا و عوامل اجرایی این کارگاه، محمد ملکی، نازیلا باباپور و مهرداد آردی افزود در طول هفته های آینده کارگاه های تخصصی دیگری نیز در شاخه های مختلف با حضور هنرمندان مطرح سینمای ایران برگزار خواهد گردید که از طریق رسانه ها اطلاع رسانی خواهد شد.
انتهای پیام/
کارگاه آموزشی دوبلاژ به کار خود پایان داد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار