مدیر بازرگانی شرکت سیمکات مطرح کرد:

کیفیت، خط قرمز سیم و کابل "سیمکات"

1401/06/19 - 22:23 - کد خبر: 74494 نسخه چاپی

نصر: مدیر بازرگانی شرکت سیمکات گفت: شرکت سیمکات براساس مأموریت سازمانی و با نگاه به چشم‌انداز متعالی خود و با توجه به ارزش‌ها، ضمن رعایت اصول و استانداردهای ملی و بین‌المللی و با بهره‌مندی از پرسنل با تجربه و متخصص، امکان تولید انواع مختلف سیم و کابل، گرانول PVC، مفتول آلومینیوم و مس را دارا می‌باشد.

به گزارش نصر، هفدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی ماشین آلات، یراق آلات و مواد اولیه صنایع چوب در سالن پروین اعتصامی برگزار شد.
‎این نمایشگاه در زمینه انوع چوب، یراق آلات کابینت، دستگاه cnc، ابزار آلات صنعت چوب، روکش های صنعت چوب و ام دی اف، نوار لبه و پی وی سی، چسب گرانول، نئوپان و تخته فردا 20 شهریور به کار خود پایان می‌دهد.
‎در یازدهمین نمایشگاه صنعت برق، مخابرات و صنایع وابسته نیز استان های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، شیراز، سمنان، کاشان، البرز، زنجان و قم شرکت داشتند.
 

 
‎در این نمایشگاه انواع سیم و کابل، موتور برق، موتورهای ژنراتورهای دیزلی و گازسوز، باتری، چراغ ها و پروژکتورها، تابلوهای اتوماسیون، برق صنعتی، کلید، پریز، پست های پیش ساخته، تابلوهای فیکس فشار متوسط، تابلوهای فشار ضعیف، ملزومات روشنایی، رله های الکترونیک، نمایشگرهای تابلویی، مفصل های رزینی و تجهیزات کاتریک به نمایش گذاشته شده بود.
‎گزارش نصر اضافه می کند؛ در بازدید از این نمایشگاه سری به غرفه های موفق در حوزه سیم و کابل زدیم و با آن‌ها مصاحبه کردیم.
‎شرکت سیمکات بعنوان صادر کننده برگزیده و نمونه کشوری در سال 99،اولین تولید کننده کابل خودنگهدارنده و سیم آلومینیومی AAC و ACSR در ایران، اولین دریافت کننده گواهینامه ISO در صنعت سیم و کابل کشور، اولین دریافت کننده گواهینامه ایزو 9001 در صنعت سیم و کابل کشور، دارنده گواهینامه تعالی سازمانی در سطح تقدیر نامه 3 ستاره، واحد نمونه صنعتی و کیفی در سالیان متوالی فعالیت خود، جز اولین شرکت های ثبت شده در وندورلیست صنعت نفت و گاز و پتروشیمی و وزارت نیروی برق عراق و اقلیم و اولین عرضه کننده مفتول آلومینیوم در بورس کالای ایران و عرضه کننده محصولات مسی در بورس کالای ایران تنها بخشی از افتخارات این مجموعه است.


 
‎"محمدرضا ابوالحسن پور" مدیر بازرگانی شرکت سیمکات در گفتگو با خبرنگار نصر گفت: شرکت سیمکات در سال 1353 با هدف تولید انواع سیم و کابل، تأسیس و پس از طی بیش از 4 دهه مراحل رشد و توسعه، اکنون به یکی از شرکت‌های بزرگ و فعال در زمینه طراحی و تولید انواع سیم و کابل تبدیل شده است.
‎وی ادامه داد: این شرکت به‌منظور برآورده نمودن نیازها و انتظارات ذی‌نفعان‌ در جهت توسعه پایدار و خلق ارزش متمایز برای مشتریان، انجام به‌موقع تعهدات و تضمین کیفیت محصولات تلاش می‌کنند.
‎وی تأکید کرد: اصل مشتری سالاری و بهبود مستمر کیفیت و خدمات، باور قطعی و تثبیت شده مدیران و کارکنان این شرکت می‌باشد.
‎ابوالحسن پور ادامه داد: شرکت سیمکات براساس مأموریت سازمانی و با نگاه به چشم‌انداز متعالی خود و با توجه به ارزش‌ها، ضمن رعایت اصول و استانداردهای ملی و بین‌المللی و با بهره‌مندی از پرسنل با تجربه و متخصص، امکان تولید انواع مختلف سیم و کابل، گرانول PVC، مفتول آلومینیوم و مس را دارا می‌باشد.


‎وی ادامه داد: بعد از افتتاح دفتر تبریز در قزوین و تهران فعالیت خود را آغاز و اکنون  180 نفر نیرو بصورت مستقیم دارد.
‎ابوالحسن پور توضیح داد: سیمکات و دیاموند قزوین هر کدام شرکت های جداگانه ای بودند که شرکت دیاموند قبل از 1353 شروع به فعالیت کرده است، سه سال است که این دو شرکت با هم ادغام و سبد کالایی خود را افزایش داده اند.
‎وی با اشاره به کیفیت سیم و کابل تولیدی در سیمکات اظهار داشت: ما تنها شرکت دولتی هستیم که کیفیت خط قرمز ما است؛ چندین بار از طرف برخی مشتریان پیشنهاد هایی برای کم کردن کیفیت داشته ایم اما سیاست شرکت بر اساس کیفیت بالای محصولات طرح ریزی شده است و بر این اساس ادعا می‌کنیم که هیچ سیم و کابلی کیفیت سیمکات را ندارد.
‎ابوالحسن پور در رابطه با بحث صادرات گفت: در بازار ترکیه و اربیل شدیدا در حال رقابت هستیم، به کشور ترکیه مفتول مسی صادر می کنیم و ارمنستان، افغانستان، آفریقا، روسیه و آذربایجان از دیگر کشور های مقاصد صادراتی سیمکات است.
‎وی در ادامه به ساخت کاملا بومی سیم و کابل در کشور اشاره کرد و افزود: مواد اولیه محصولات شرکت سیمکات صفر تا صد داخلی است.
‎وی تشریح کرد: سالن های مختلف تولید اجزای سیم، روکش، ریخته گری، ذوب آلومینیومی، سالن ذوب مسی و سالن نجارخانه از دیگر بخش های این شرکت است.
‎ابوالحسن پور در پاسخ به اینکه چرا در نمایشگاه شرکت کرده اید، گفت: در استان ما برای پرزنت کردن، نمایشگاه فرصت بهتری است؛ ما می‌خواهیم قطب عرضه کننده سیم، کابل و جزو 4 تولید کننده نمونه بین المللی در این حوزه باشیم و در این رابطه در داخل و خارج از کشور کار هایی انجام می‌دهیم.


 
‎وی در رابطه با شرکت های دانش بنیان اضافه کرد: شرکت ما با توجه به اینکه با شرکت های دانش بنیان ارتباط دارد بر این اساس آمادگی تولید نسبت به سفارش مشتری و قابلیت انعطاف دارد و می‌توانیم برحسب استاندارد های هر کشوری تقاضای مورد نیاز را تولید کنیم.
‎ابوالحسن پور اضافه کرد: "مسعود کریم زاد شریفی" مدیر فروشگاه تکنو الکتریک بعنوان نماینده رسمی سیمکات در استان آذربایجان شرقی می باشد و یکی از اهداف بزرگ برگزاری نمایشگاه توسط نماینده رسمی شرکت، معرفی ایشان در کل استان و بعنوان تنها نماینده رسمی شرکت می باشد.
‎فروشگاه تکنو الکتریک به آدرس تبریز، خ فردوسی، پاساژ تجارت
04135554543
04135536652
‎انتهای پیام/
کیفیت، خط قرمز سیم و کابل محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار