شهردار منطقه ۳ تبریز خبر داد:

۵۰۰۰ متر مکعب نخاله برداری در فاز دوم مجموعه فرهنگی تاریخی پارک باغشمال

1401/06/19 - 18:56 - کد خبر: 74482 نسخه چاپی

نصر: شهردار منطقه سه تبریز گفت : در راستای آماده سازی 13 هزار و 700 متر از فاز دوم مجموعه فرهنگی تاریخی پارک باغشمال در ضلع جنوب شرقی این پارک پنج هزار متر مکعب نخاله برداری صورت گرفت.

به گزارش نصر، اکبر پورخردمند با اعلام این که عملیات عمرانی جهت احداث فاز دوم پارک باغشمال در چند جبهه ادامه دارد، افزود : در ادامه آماده سازی 13 هزار و 700 متر از فاز دوم مجموعه فرهنگی و تاریخی پارک باغشمال پنج هزار متر مکعب نخاله برداری انجام شد تا عملیات عمرانی در این ناحیه تسریع شود.
وی افزود : هم اکنون بعد از اتمام عملیات زیرسازی ، رگلاژ و تسطح پیاده راه ها، جدول گذاری و کف سازی 13 هزار و 700 متر از فاز دوم در حال انجام است تا همزمان با افتتاح تقاطع غیر همسطح شهید فلاحی( ارتش) به بهره برداری برسد.


وی افزود: در این محل یک هزار و 500 متر جدول گذاری و پنج هزار متر مربع کف سازی انجام خواهد شد.
 شهردار منطقه سه افزود: همزمان با جدول گذاری عملیات کف سازی پیاده راه ها و همچنین تامین آب خام و روشنایی این محوطه شروع شده است.
وی افزود:  همچنین پیاده راه های اصلی و فرعی این محوطه با کف پوش های بتنی پیش ساخته کف سازی خواهد شد.
 

پورخردمند تصریح کرد: همکاران معاونت فنی و عمرانی منطقه تلاش می کنند تا هر چه سریعتر با آماده سازی محوطه آن را برای کشت فضای سبز و درخت و همچنین نصب مبلمان شهری مهیا نمایند.
انتهای پیام/
۵۰۰۰ متر مکعب نخاله برداری در فاز دوم مجموعه فرهنگی تاریخی پارک باغشمال نصر

ثبت نظر

نمایش 1 نظر

پاسخ   ناصر   سال پیش  

بازهم طبق معمول بیشتر از یک سوم مساحت پارک باغشمال را برای پیاده رو سازی های بیشتر از حد عریض و طویل اختصاص می دهند. این جا به نام ایجاد فضای سبز تملک شده ولیکن به کام سنگ و سیمان و آسایشگاهها و مسجد و کارخانه نوآوری شهرداری و... تمام شده است. در شهری که از کمبود فضای سبز رنج می برد هدر رفت این همه زمین مستعد برای درختکاری در پارک ها و در کنار خیابان ها دلیلی به جز بی لیاقتی مسوولان و بی اعتنایی مردم نمی تواند داشته باشد.
پژوهشیار