معاون وزیر کار:

کلرپارس یک مجموعه مهم و استراتژیک برای کشور است

1401/06/17 - 21:39 - کد خبر: 74478 نسخه چاپی

نصر: رییس سازمان فنی حرفه ای کشور گفت: این نگاه، مرکز آموزش جوار کارگاهی و بین کارگاهی شرکت کلرپارس، یکی از مراکز الگویی از بابت ضرورت اهمیت کار و هم شیوه کار کلرپارس دنبال می شود و می تواند نگاهی که به موضوع آموزش در زنجیره صنعت دارد باشد.

به گزارش نصر، "غلامحسین حسینی نیا" با حضور در کارخانه کلرپارس اظهار کرد: تولیدات کارخانه کلرپارس یک مجموعه مهم و استراتژیک برای کشور است. محصولاتی که در این کارخانه تولید می شود، می تواند چرخه تولید در فرایند بسیاری از صنایع را به چرخش دربیاورد.

وی افزود: مقام عالی وزارت بر کسانی که بر موضوع ثبت کار می کنند، تاکید دارد. این نوع سفرها به جهت انتقال موانع و مشکلات به ستاد جهت تسهیل امور افرادی است که در بخش تولید فعالیت می کنند، انجام می شود.

حسینی نیا ابراز کرد: این ارتباط دو سویه ای که بین شرکت کلرپارس و اداره کل فنی حرفه ای آذربایجان شرقی وجود دارد، بسیار مهم و با ارزش است.

وی اذعان کرد: هرجا که حساسیت و ظرافت‌های کار تولید و‌محصول تولیدی بیشتر می‌شود، جهت افزایش بهره‌وری بیشتر موضوع آموزش و مهارت بیشتر در راستای کاهش آسیب ها رونق می‌گیرد.

رییس سازمان فنی حرفه ای تصریح کرد: اینکه مجموعه کلرپارس تنها به نیروهای انسانی خود اکتفا نکرده است و از تمامی کسانی که در سیستم انتقال همکاری می‌کنند و یا مشتریان آموزش می بینند، استفاده می کند بسیار مهم و ستودنی است.

وی عنوان کرد: با این نگاه، مرکز آموزش جوار کارگاهی و بین کارگاهی شرکت کلرپارس، یکی از مراکز الگویی از بابت ضرورت اهمیت کار و هم شیوه کار کلرپارس دنبال می شود و می تواند نگاهی که به موضوع آموزش در زنجیره صنعت دارد باشد.

حسینی نیا تصریح کرد: تاکیدات مقام معظم رهبری در موضوع بسیار مهم و حیاتی مهارت آموزی کارگران، مسئولیت سازمان فنی حرفه‌ای کشور را دوچندان کرده است. ما تلاش مان این است تا کارخانه تولیدی بحث آموزش را جدی بگیرد.

وی اظهار کرد: از آنجایی که شرکت کلرپارس جزو رتبه های اول در بحث تولید است، باید در امورکار مثل تسهیلگری و پاسخگویی جدی تر عمل کنند و در راستای ایجاد ارتباطات مشترک برای استفاده از آموزش ها در شرکت های دیگر کارگران و نیروی کارها به آنجا انتقال یابند.

وی در پایان گفت: مهم ترین شاخص محک‌زدن هنر مدیریتی یک‌مدیر در قرن ۲۱، توجه به نگاه آن مدیر نسبت به آموزش است. در این مجموعه یک درک عمیق و‌دید وسیع وجود دارد که امیدوارم نتیجه آن را در افزایش بهره وری و ایجاد شود بیشتر وتولید کالای با کیفیت تر باشیم.

انتهای پیام/
کلرپارس یک مجموعه مهم و استراتژیک برای کشور است سحر مغفرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار