اطلاع رسانی// مدیر عامل شرکت کاج نما چوب اظهار داشت:

دکو پنل، تولید کننده با کیفیت ترین هایگلاس ایرانی / کابینت درخشان را با دکو پنل تجربه کنید 

1401/06/19 - 17:10 - کد خبر: 74432 نسخه چاپی

نصر: مدیر عامل شرکت کاج نما چوب گفت: نمایندگی دکو پنل در تبریز فروشگاه سپیدار است که مشتریان تبریزی می‌توانند محصولات برند دکو پنل را از این فروشگاه تهیه نمایند. 

به گزارش نصر، هفدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی ماشین آلات، یراق آلات و مواد اولیه صنایع چوب در سالن پروین اعتصامی برگزار شد. 
این نمایشگاه در زمینه انوع چوب، یراق آلات کابینت، دستگاه cnc، ابزار آلات صنعت چوب، روکش های صنعت چوب و ام دی اف، نوار لبه و پی وی سی، چسب گرانول، نئوپان و تخته فردا 20 شهریور به کار خود پایان می‌دهد.
در یازدهمین نمایشگاه صنعت برق، مخابرات و صنایع وابسته نیز استان های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، خراسان رضوی، اصفهان، شیراز، سمنان، کاشان، البرز، زنجان و قم شرکت داشتند.
در این نمایشگاه انواع سیم و کابل، موتور برق، موتورهای ژنراتورهای دیزلی و گازسوز، باتری، چراغ ها و پروژکتورها، تابلوهای اتوماسیون، برق صنعتی، کلید، پریز، پست های پیش ساخته، تابلوهای فیکس فشار متوسط، تابلوهای فشار ضعیف، ملزومات روشنایی، رله های الکترونیک، نمایشگرهای تابلویی، مفصل های رزینی و تجهیزات کاتریک به نمایش گذاشته شده بود. 


 
گزارش نصر اضافه می کند؛ در بازدید از این نمایشگاه سری به غرفه های موفق صنایع چوبی زدیم و با آن‌ها مصاحبه کردیم. 
شرکت کاج نما چوب با برند "دکو پنل" یکی از نمونه های موفق در این حوزه بود که با اشتغالزایی مستقیم و غیر مستقیم توانسته است محصول با کیفیت ایرانی را تولید و در بازار داخلی و خارجی عرضه نماید. 
"بابک سیف اله زاده" مدیر عامل شرکت کاج نما چوب در گفتگو با خبرنگار نصر گفت: این شرکت در سال 86 با 5 نفر نیرو تاسیس و آغاز به کار کرده است. 
وی ادامه داد: این شرکت در جهت واردات مواد اولیه صنعت چوب، روکش های mdf  و چسب pur بعنوان شرکتی که بهترین کیفیت را ارائه می دهد مشهور است. 


 
سیف اله زاده با تاکید بر اینکه در گذشته هایگلاس های ایرانی از کیفیت مناسبی برخوردار نبودند، تشریح کرد: قبل از سال 95 کیفیتی هایگلاس های موجود در بازار ضعیف بوده و از لحاظ کارایی مناسب نبودند، بر آن شدیم تا این رویه را در بازار اصلاح کرده و با تلاش مجموعه دکو پنل توانستیم بهترین هایگلاس که بتواند در مقایسه با اجناس مشابه خارجی رقابت کند را تولید کردیم. 


وی اظهار داشت: "دکو پنل" جز اولین هایی است که هایگلاس ضد خش باکیفیت ایرانی را تولید کرده و اکنون در بازار داخلی و خارجی عرضه می کند. 
مدیر عامل شرکت کاج نما چوب با اشاره به سیاستگذاری و اهداف شرکت تصریح کرد: سیاست فروش ما این است که در هر منطقه نماینده فروش ایجاد و از طریق نماینده فروش عرضه کالا انجام شود.
وی اضافه کرد: محصولات ما از لحاظ کیفیت و خدمات پس از فروش با کشور های دیگر قابل رقابت با مشابه خارجی است. 


 
سیف اله زاده اذعان کرد: مشتریان اصلی ما کسانی هستند که جنس خارجی استفاده می کنند و بر کیفیت محصول حساسیت دارند. 
وی ادامه داد: هدف گذاری ما در رابطه با مشتریان، مشتریانی است که جنس درجه یک استفاده می‌کنند. 
وی اظهار داشت: اگر مشکلی از بابت تمامی روکش های محصولات ما وجود داشته باشد آن ها را تضمین و به مشتریان صراحتا اعلام می‌کنیم. 
سیف اله زاده از برنامه های آتی شرکت خبر داد و گفت: در این مجموعه 25 نفر در حوزه تولید  و 10 نفر در حوزه اداری مشغول به کار هستند؛ برنامه ما این است که سبد کالایی دکو پنل را افزایش داده و علاوه بر صادرات به کشور های ازبکستان و افغانستان بازار منطقه را بدست بگیریم. 


 
وی در رابطه با نمایندگی فروش تبریز گفت: نمایندگی دکو پنل در تبریز فروشگاه سپیدار است که مشتریان تبریزی می‌توانند محصولات برند دکو پنل را از این فروشگاه تهیه نمایند.  
وی در پایان با اشاره به برگزاری این نمایشگاه گفت: با اینکه دو روز از نمایشگاه گذشته شرکت کننده کمتری وجود داشته است و این به عدم تبلیغات و اطلاع رسانی مسئولین نمایشگاهی می‌رسد که با این حال فکر می‌کنم این نمایشگاه برای ما بازخورد خوبی داشته باشد.
انتهای پیام/
دکو پنل، تولید کننده با کیفیت ترین هایگلاس ایرانی / کابینت درخشان را با دکو پنل تجربه کنید  محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار