مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز:

نظارت، تعیین اتوبوس و قیمت فروش بلیت بر عهده اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است

1401/06/19 - 10:29 - کد خبر: 74402 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز گفت: متولی امور سخت افزاری و خدماتی پایانه‌های مسافربری تبریز، سازمان پایانه‌ها است و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی وظیفه مدیریت و نظارت بر عملکرد شرکت‌های مسافربری، تعیین قیمت و فروش بلیت و تامین هرگونه اتوبوس را بر عهده دارد.

به گزارش نصر، احمد زارعی در نشست کمیته اربعین گفت: با توجه به اینکه ارائه هرگونه خدمات به زائران محترم اربعین حسینی از وظایف همه مسئولان دستگاه‌ها است و نظر به برخی نارضایتی‌ها در جهت تامین اتوبوس و بلیت برای زائران اربعین حسینی در پایانه مسافربری شهرداری تبریز، به اطلاع همشهریان و زائران عزیز باید رسانده شود متولی امور سخت افزاری و خدماتی پایانه‌های شهرداری تبریز، سازمان پایانه‌ها است و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی وظیفه مدیریت و نظارت بر عملکرد شرکت‌های مسافربری، تعیین قیمت و فروش بلیت و تامین هرگونه اتوبوس را بر عهده دارد.
وی افزود: اساسنامه تشکیل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری‌های کل کشور صراحتاً شرح وظایف و حدود اختیارات سازمان پایانه‌های مسافربری را توضیح داده و تأکید دارد که تعمیر، نگهداری، راه اندازی و توسعه پایانه‌های مسافربری برون استانی اصلی‌ترین وظیفه سازمان پایانه‌ها است و شرکت‌های حمل و نقلی موجود در پایانه‌ها زیر نظر اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فعالیت می‌کنند.
زارعی تصریح کرد: سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز متولی امور سخت افزاری و خدماتی پایانه‌های مسافربری مرکزی و شمالغرب تبریز بوده و انجمن صنفی شرکتها و موسسات مسافربری تبریز ذیل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی وظیفه مدیریت امور نرم افزاری پایانه‌ها شامل عملکردهای شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای و فروش بلیت را برعهده دارد؛ بنابراین سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز طبق قوانین هیچ‌گونه مسئولیت و اجازه دخالتی در امور موجود و یا نبود اتوبوس، فروش و قیمت بلیت‌ها ندارد.
مدیرعامل سازمان پایانه‌ها مسافربری شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: در پایانه مسافربری، نماینده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی برای پاسخگویی به شهروندان حضور دارد و سازمان پایانه‌ها در راستای مسئولیت انسانی خود این گزارش‌ها را به مسئولان مربوطه در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان منتقل خواهد کرد.
وی خاطرنشان کرد: شهروندان و زائران اربعین حسینی می‌توانند هرگونه تخلف، شکایت و گلایه‌مندی خود را در این زمینه از طریق سامانه ۱۴۱ اعلام کنند.  طبق تأکید ستاد اربعین کشور، حجم انبوهی از اتوبوس‌های شرکت‌های مسافربری به انتقال زوار به مرزهای کشور اختصاص یافته است؛ به همین دلیل این روزها شاهد کاهش تعداد اتوبوس‌ها در خطوط دیگر هستیم.
زارعی در پایان گفت: تمامی پرسنل خدوم سازمان پایانه های مسافربری شهرداری تبریز با عزمی جدی در راستای خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی در پایانه مسافربری به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند.
انتهای پیام/
نظارت، تعیین اتوبوس و قیمت فروش بلیت بر عهده اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار