خبر/

دیدار تراکتور - صنعت نفت تحت الشعاع قیمت بلیت

1401/06/18 - 13:02 - کد خبر: 74358 نسخه چاپی

نصر: دیدار تیم های فوتبال تراکتور تبریز و صنعت نفت آبادان در حالی عصر فردا شنبه در تبریز برگزار می شود که نرخ بالای تعیین شده بلیت بازی، آن را تحت الشعاع قرار داده و این موضوع طرفداران این تیم را از ریزش تماشاگران در این بازی نگران کرده است.

به گزارش نصر، زمانی که باشگاه تراکتور از آغاز فروش اینترنتی این بازی برای ۶۰ درصد ورزشگاه یادگار امام تبریز خبرداد علاقه مندان و مشتاقان برای تماشای این دیدار در مراجعه به سایت فروش بلیت با رقم بالای ۱۲۰ هزار تومان برای هر بلیت مواجه شدند و همین امر موجب اعتراض و گلایه آنها در فضای مجازی شد.
هواداران در اعتراض به حق خود اینگونه عنوان کردند که این ورزشگاه چه امکانات رفاهی دارد که این مبلغ را برای بلیت آن تعیین کرده اند.
به دنبال اعتراض هواداران و اعلام هیات فوتبال و سازمان لیگ مبنی بر عدم هماهنگی باشگاه با آنها در این موضوع، کارگروه تعیین نرخ بلیت بازی در باشگاه تراکتور تشکیل و اعلام شد که قیمت بلیت این بازی از ۱۲۰ هزار به ۸۰ هزار تومان کاهش یافته که البته این رقم نیز مورد پسند هواداران قرار نگرفت.
با توجه به اینکه این سومین بازی خانگی تراکتور و البته دومین بازی با حضور هواداران است و قیمت بلیت در بازی با هوادار تهران در ورزشگاه یادگار امام تبریز  ۳۰ هزار تومان بود، افزایش بیش از ۲.۵ برابری قیمت بلیت بازی معقول به نظر نمی رسد و نیاز است مسوولان استانی و اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال وارد عمل شوند تا زمینه حضور هواداران در ورزشگاه با قیمت بلیت معقول و استاندارد را فراهم سازند در غیر این صورت و با نرخ ۸۰ هزار تومانی، به نظر می رسد از ظرفیت ۶۰ درصدی تعیین شده برای این بازی، ۱۰ تا ۲۰ درصد هم پر نشود.
بازی دو تیم تراکتور و صنعت نفت آبادان از هفته ششم مسابقات لیگ برتر، روز شنبه (۱۹ شهریور)، ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار می‌شود و فروش بلیت های این بازی از دیروز پنج شنبه شروع شده است و تا ساعت ۱۲ فردا شنبه ادامه دارد.
علاقه‌مندان می‌توانند از طریق لینک مستقیم ticket.tractor-club.com بلیت بازی را تهیه کنند.
بر اساس اطلاعیه هیات فوتبال استان، هواداران بدون تهیه بلیط از طریق سامانه مذکور، به ورزشگاه مراجعه نکنند؛ چرا که به هیچ عنوان بلیت فروشی دستی یا اینترنتی در ورزشگاه انجام نمی‌شود و از ورود افراد بدون بلیت به ورزشگاه جلوگیری خواهد شد.  
پیام حیدری داور این بازی است و محمدجواد مداح، فرهاد فرهادپور و فرهاد امینی وی را در امر قضاوت یاری می‌کنند.
اکبر بخشی‌زاده نیز به عنوان ناظر این بازی انتخاب شده است.
تراکتور با پنج امتیاز پنج بازی در رده نهم و صنعت نفت آبادان با ۴ امتیاز از این تعداد بازی در رده چهاردهم قرار دارند.
انتهای پیام/ 
دیدار تراکتور - صنعت نفت تحت الشعاع قیمت بلیت خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار