سرپرست شرکت عمران شهر جدید سهند خبر داد:

افتتاح 20 پروژه به ارزش 1780 میلیارد ریال در سهند/ بهترین ساختار حیات را باید در شهر سهند نشان دهیم

1401/06/17 - 21:58 - کد خبر: 74347 نسخه چاپی

نصر: سرپرست شرکت عمران شهر جدید سهند گفت: قرار بود 20 پروژه را افتتاح کنیم اما بدلیل اینکه یکی از پروژه ها (چمن زمین ورزشی کریم باقری در فاز 4) ناقص بود، قرار شد امروز 19 پروژه افتتاح و یک مورد از پروژه ها باقی مانده و بعد از تکمیل افتتاح آن به هفته دفاع مقدس موکول شود.

به گزارش نصر، آیین افتتاح ۲۰ پروژه و آغاز عملیات اجرایی ۲ پروژه مهم شرکت عمران شهر جدید سهند به ارزش ۱۷۸۰ میلیارد ریال، امروز پنجشنبه 17 شهریور با حضور، جمعی از مسئولین، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اصحاب رسانه برگزار شد.
"غلامرضا اقبالی" ضمن معرفی پروژه های تکمیل شده، در رابطه با علت تاخیر در افتتاح پروژه ها، گفت: تاخیر 15 روزه پروژه هایی که قرار بود بمناسبت هفته دولت افتتاح شود بدلیل نواقصات بود.
وی تکمیل کرد: قرار بود 20 پروژه را افتتاح کنیم اما بدلیل اینکه یکی از پروژه ها (چمن زمین ورزشی کریم باقری در فاز 4) ناقص بود، قرار شد امروز 19 پروژه افتتاح و یک مورد از پروژه ها باقی مانده و بعد از تکمیل افتتاح آن به هفته دفاع مقدس موکول شود.
اقبالی از نام گذاری زمین چمن فاز سوم نیز خبرداد و گفت: لازم به ذکر است که یکی از پروژه ها در فاز سوم بنام "رسول خطیبی" از طرف شرکت عمران نام گذاری شده است.


 
تفکر اصلاح طلبی یک تفکر مخرب است
در ادامه "محمد منیب راد" امام جمعه شهر جدید سهند با تاکید بر حائز اهمیت بودن فعالیت صد روزه شرکت عمران سهند تصریح کرد: در این مدت 100 روزه کار های بسیار خوبی انجام داده شده است.
وی سپس با اشاره به مطالبی که در فضای مجازی منتشر می‌شود گفت: عزیزان بدانید که تفکر اصلاح طلبی یک تفکر مخرب است، به قول مقام معظم رهبری جریان روشنفکری جریان غلطی است؛ نمی‌خواهم بگویم در این بین آدم های خوبی وجود ندارد اما بدانید که اندیشه اصلاح طلبی در این جامعه مخرب است.
منیب راد در پایان گفت: لازم است از آقای اقبالی بابت زحماتی که در این مدت انجام داده اند قدردانی کنم.


در ادامه نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: از اینکه یکی از پروژه ها را امروز افتتاح نکرده و این را اعلام کردید برای من خبر خوبی بود، این یعنی با مردم صادق هستیم؛ از این بابت از آقای اقبالی تشکر می کنم.
"روح اله متفکرآزاد" تصریح کرد: در سنوات گذشته چوب چند افتتاح ها را خورده ایم! پروژه ای که چندین بار آن را افتتاح کرده بودند.
وی تاکید کرد: باید بتوانیم در شهر سهند بهترین زیست ساختار حیات را نشان دهیم و فضای طبقاتی باید در اینجا شکسته شود.
وی اضافه کرد: اینجا باید به شهری با خدمات کامل و بروز تبدیل شود.


 
سپس "محمدرضا تاج الدینی" دیگر نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: از آقای اقبالی تشکر می کنم که در این مدت کم رویمان را سفید کردند و این پروژه ها را تکمیل کردند، همچنین از زحمات دوره های گذشته نیز تقدیر و تشکر داریم.
وی با اشاره به اینکه برای پیشبرد کار موفق 4 مولفه نیاز است، توضیح داد: مدیریت، برنامه ریزی، بودجه و اعتبارات، ظرفیت زمانی 4 مولفه اصلی برای پیشبرد یک کار موفق لازم است.
وی در پایان ضمن تقدیر از تلاش فعالان شرکت عمران سهند گفت: امیدواریم شاهد صد روزه های مکرر افتتاح در شهر جدید سهند و کاهش مشکلات این شهر باشیم.
در پایان این مراسم از پوستر همایش ملی فرصت های سرمایه‌گذاری شهر سهند رونمایی شد.
انتهای پیام/
افتتاح 20 پروژه به ارزش 1780 میلیارد ریال در سهند/ بهترین ساختار حیات را باید در شهر سهند نشان دهیم محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار