قائم مقام شهردار تبریز؛

تبریز دبیرخانه ملی جام پرچم شد

1401/06/16 - 20:54 - کد خبر: 74254 نسخه چاپی

نصر: قائم مقام شهردار تبریز گفت: کلانشهر تبریز به عنوان دبیرخانه ملی جام پرچم انتخاب و به دنبال آن دستورالعمل‌های آن نیز تدوین خواهد شد.

به گزارش نصر، محبوب تیزپاز در کارگروه تدوین دستورالعمل و شیوه نامه اجرایی المپیاد فرهنگی ورزشی پرچم اظهار کرد: مقوله ورزش، به عنوان یک واکسن مهم، کاربردی و جامع در مقابل تمام بیماری های اجتماعی است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز به آن اشاره فرموده‌اند. 
وی افزود: به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) اگر ورزش قهرمانی را تقویت کنیم، بستر لازم را برای ورزش همگانی فراهم کرده ایم و در این راستا زمینه و بسترهای لازم برای ورزش را باید شهرداری‌ها بر عهده بگیرند. 
تیزپاز عنوان کرد: کلانشهر تبریز به عنوان دبیرخانه ملی جام پرچم انتخاب شده و به دنبال آن، دستورالعمل جام پرچم نیز تدوین خواهد شد. 
وی با اشاره به راه اندازی سه قرارگاه فرهنگی و اجتماعی، جهادی مسکن و هوشمندسازی در تبریز گفت: نگاه ما در قرارگاه هوشمندسازی بر این است که اداره کردن شهری به وسعت تبریز به روش سنتی امکان پذیر نیست و لذا باید به سمت هوشمندسازی حرکت کنیم.
قائم مقام شهردار تبریز افزود: شناسایی ۱۶ نقطه محروم در قرارگاه فرهنگی و اجتماعی و برپایی میز خدمت در آنها، یکی از مهم‌ترین اقدامات انجام گرفته در این راستا است و بر اساس آن نباید کسی فاقد دفترچه خدمات درمانی باشد. 
وی بیان کرد: در قرارگاه فرهنگی و اجتماعی، بیش از ۶۰۰ هزار نفر تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند. تصمیم بعدی در قرارگاه فرهنگی و اجتماعی، ایجاد یک شهر بدون بیکار و گدا است. 
انتهای پیام/
تبریز دبیرخانه ملی جام پرچم شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار