شهردار تبریز:

تکمیل پروژه‌های ترافیکی موجب رضایت شهروندان می‌شود

1401/06/16 - 15:58 - کد خبر: 74223 نسخه چاپی

نصر: شهردار تبریز با رضایت از روند اجرای پروژه های ترافیکی، گفت: تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های ترافیکی در بلند مدت می‌تواند باعث رضایتمندی شهروندان شود.

به گزارش نصر، یعقوب هوشیار به همراه حکیمه غفوری، علی نوای باغبان، یاسین بجانی، احد صادقی و سید کاظم زعفرانچیلر از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز از پروژه های عمرانی شهرداری منطقه ۳ تبریز بازدید کرد.
هوشیار ضمن رضایت بخش خواندن روند اجرای پروژه های عمرانی و ترافیکی، گفت: پیشرفت فیزیکی ۹۳ درصدی روگذر شهید فلاحی، آماده سازی قطعات تفکیکی زمین های ارتش در سریع ترین زمان ممکن و همچنین آماده‌سازی بخشی از فاز دوم پارک باغشمال نشان از عزم جدی برای خدمات رسانی بهتر به شهروندان است.
وی ادامه داد: تکمیل و بهره برداری از پروژه های ترافیکی در بلند مدت می تواند باعث رضایتمندی شهروندان فهیم تبریزی شود.
شهردار تبریز افزود: با توجه به نصب روزشمار در پروژه ارتش، این روگذر در پایان شهریور افتتاح خواهد شد و در کنار این پروژه آماده سازی قطعات تفکیکی ارتش و همچنین ۱۳۷۰۰ متر مربع از فاز دوم پارک باغشمال قابل بهره برداری خواهد بود.
وی در این بازدید به تکمیل نواقص فاز اول پارک باغشمال تاکید کرد و گفت: با توجه به استقبال مردم‌ جهت استفاده از این فضای مفرح، هرچه سریع‌تر نسبت به تکمیل نواقص این پارک، از جمله سیستم روشنایی و همچنین نصب مبلمان شهری اقدام شود.
انتهای پیام/
تکمیل پروژه‌های ترافیکی موجب رضایت شهروندان می‌شود نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار