سخنگوی تعزیرات به مهر خبر داد؛

پلمب یک آژانس هواپیمایی به دلیل گرانفروشی بلیط اربعین

1401/06/16 - 15:30 - کد خبر: 74215 نسخه چاپی

نصر: سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از پلمب دفتر یک آژانس هواپیمایی به دلیل گرانفروشی بلیط ایام اربعین خبرداد.

به گزارش نصر، محمد علی اسفنانی در گفتگو در پاسخ به این سوال که در آستانه ایام اربعین و با توجه به افزایش اختیارات تعزیرات، آیا امکان پلمب آژانس‌های هواپیمایی متخلف از سوی تعزیرات وجود دارد؟ گفت: با توجه به اینکه از سوی مردم گزارش‌هایی در خصوص گرانفروشی بلیط‌های ایام اربعین راداشتیم، گشت‌های تعزیرات هم نظارت‌های خود را بیشتر کردند.
وی با بیان اینکه شاهد گرانفروشی هایی در حوزه بلیط‌های هواپیما و اتوبوس بودیم، گفت: با توجه به قانون و افزایش اختیارات تعزیرات، رئیس شعبه ملی ضمن رسیدگی به تخلفات می‌تواند دستور پلمب واحد متخلف را صادر کند.
سخنگوی سازمان تعزیرات در پاسخ به این سوال که آیا در این نظارت‌ها دفتر آژانس هواپیمایی هم پلمب شده یا خیر؟ گفت: یک مورد در تهران در زمینه گرانفروشی بلیط اربعینی هواپیما متخلف شناخته شده و پلمب شد.
اسفنانی در خصوص ورود به بلیط‌های رانتی رجا که پیشتر سازمان بازرسی به آن ورود کرده بود، گفت: رجا را هم بررسی کردیم و تخلفی تا کنون احراز نشده اما با توجه به پایان سفرهای تابستانی، ایام اربعین و ایام آخر ماه صفر که منجر به افزایش سفرها می‌شود، تذکرات لازم در خصوص عدم تخلف در تخصیص و ارائه بلیط‌های قطار هم داده شده است.
انتهای پیام/
پلمب یک آژانس هواپیمایی به دلیل گرانفروشی بلیط اربعین خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار