فرمانده سپاه مرند؛

همایش بزرگ بسیجیان در مرند برگزار می‌شود

1398/09/03 - 12:45 - کد خبر: 7419 نسخه چاپی

نصر: فرمانده سپاه مرند گفت: بزرگترین همایش و گردهمایی بسیجیان شهرستان با عنوان «شکوه پایداری» صبح روز سه شنبه پنج آذرماه در کانون سپاه مرند برگزار می‌شود.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، محمدرضا هنرور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران، شعار هفته بسیج امسال را «بسیج چهل سال خدمت، جهاد، شهادت» عنوان کرد و اظهار داشت: هفته بسیج، فرصتی برای شناساندن تفکر بسیج بوده و عموم مردم باید در حد توان و به قدری که موجب ترس دشمنان شوند آمادگی داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به حجم بالای هجمه ها و جنگ نرم دشمن، رویکرد ما جهاد فرهنگی و نرم بوده و لازم است تمام جامعه در آن وارد شوند.

فرمانده سپاه مرند در خصوص سیاست سپاه و بسیج در انتخابات پیش رو نیز گفت: بصیرت افزایی با استفاده از فرمایشات امام (ره) و مقام معظم رهبری  و نیز حضور حداکثری و آگاهانه در انتخابات رویکرد ما است.
وی با اشاره به ضرورت افزایش برنامه های حمایتی از قشر ضعیف جامعه اظهار داشت: برای کنترل قیمت کالاها در بازار نیز بازرسی ها باید بیشتر شود.

سرهنگ هنرور در ادامه از اجرای بیش از ۱۹۰ برنامه همزمان با هفته بسیج در شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد، ۶۰ برنامه شاخص وجود دارد که در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.
وی اعلام کرد: برگزاری یادواره های شهدا، نشست های روشنگری فرهنگی و انقلابی، دیدار با خانواده های شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و اعزام کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی شمالغرب از جمله برنامه های هفته بسیج در مرند است.

فرمانده سپاه مرند افزود: همچنین در ادامه برنامه های هفته بسیج، نشست های تحکیم بنیان خانواده، نشست پیشگیری از آسیبهای اجتماعی، همایش پهلوان پروری ورزشکاران باستانی کار و تجلیل از پایگاههای اسوه در مرند برگزار می شود.

انتهای پیام/

 

 

 

همایش بزرگ بسیجیان در مرند برگزار می‌شود نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار