معاون اجرایی رئیس‌جمهور خبر داد:

آغاز دور دوم سفرهای استانی رئیس‌جمهور از اواسط مهرماه سال جاری

1401/06/16 - 13:28 - کد خبر: 74186 نسخه چاپی

نصر: معاون اجرایی رئیس‌جمهور گفت: دور دوم سفرها مشخص نشده از کجا شروع شود ولی از اواسط مهرماه سفرها آغاز خواهد شد با تفاوت‌هایی از جمله تاکید بر نظارت رئیس‌جمهور بر تحقق وعده‌ها، مصوبات و سفرها و همچنین هدفگذاری بر اشتغال صورت گرفته است.

به گزارش نصر، سید صولت مرتضوی در حاشیه هیات دولت در جمع خبرنگاران‌ گفت: تلاش دولت بر این است که اشتغال رونق پیدا کند و سفره مردم مطلوب‌تر شود.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور بیان کرد: دور اول سفرها تمام شد و جمع‌بندی صورت‌ گرفت و در جلسه امروز به تامین باقی مانده منابع در سال ۱۴۰۰ خواهیم‌ پرداخت.
وی خاطرنشان کرد: با تخصیصی که اخیرا داده شد، از سوی سازمان برنامه و بودجه ۶۱ درصد از تعهدات دولت از محل منابع عمومی تا پایان شهریور پرداخت‌ می‌شود، یعنی تخصیص داده شده و توسط خزانه تا پایان شهریور پرداخت خواهد شد. در یک برنامه زمان‌بندی تا پایان سال تمام تعهدات دور اول از محل منابع عمومی پرداخت می‌شود.
مرتضوی افزود: دور دوم سفرها مشخص نشده از کجا شروع شود ولی از اواسط مهرماه سفرها آغاز خواهد شد با تفاوت‌هایی از جمله تاکید بر نظارت رئیس‌جمهور بر تحقق وعده‌ها، مصوبات و سفرها و همچنین هدف‌گذاری بر اشتغال و با این‌نگاه که به مسکن‌ و اشتغال توجه ویژه‌ای شود.
انتهای پیام/
آغاز دور دوم سفرهای استانی رئیس‌جمهور از اواسط مهرماه سال جاری ایلنا - خبرگزاری کار ایران

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار