رییس سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور:

مهارت آموزی رکن رکین فعالیت های توسعه ای هر کشور است

1401/06/16 - 13:38 - کد خبر: 74168 نسخه چاپی

نصر: رییس سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور گفت: هر کشوری که در بحث توسعه یافتگی مطرح است، به مدد جدی گرفتن مهارت آموزی و نیروی انسانی توانمند و سوق دادن جوانان به سمت مهارت آموزی بوده است.

به گزارش نصر، آیین افتتاح  آموزشگاه آزاد فنی و حرفه‌ای دانش بنیان سالوی و رونمایی از استاندارد آموزشی گردشگری به زبان چینی برای اولین بار در ایران با حضور معاون وزیر و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور صورت گرفت‌.
"غلام‌حسین حسینی نیا"، در این مراسم به لزوم حمایت از افرادی که در زمینه مهارت آموزی فعالیت می کنند، اشاره کرد و گفت: بحث مهارت آموزی رکن رکین فعالیت های توسعه ای هر کشور است.
وی افزود: هر کشوری که در بحث توسعه یافته‌گی مطرح است، به مدد جدی گرفتن مهارت آموزی و نیروی انسانی توانمند و سوق دادن جوانان به سمت مهارت آموزی بوده است.
حسینی نیا ابراز کرد: باتوجه به مهارت آموزی و مهارت های دانش بنیان، تامل در بحث تکنولوژی های برافکن، می تواند سرنوشت و مشاغل آینده را متحول سازد.
رییس سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور تصریح کرد: کسانی که میخواهند به سمت آموزش‌های فنی حرفه‌ای پیش بروند و آموزشگاه تاسیس کنند، باید دانش بنیان های برافکن و از تکنولوژی هایی مثل سیمونولیشن، ربات خودکار، امنیت سایبری، ای آو تی و... بهره‌مند شوند.
وی با بیان اینکه هیچ جوانی با داشتن مهارت کامل روی زمین بیکار نمی ماند، عنوان کرد: کشورما، بخش صنعت و کشاورزی ما تنشه نیروی ماهر و مهارت محور و توانمند است.


 
حسنی نیا با بیان اینکه سازمان کاملا از کسانی که در زمینه آموزش فنی حرفه ای با تاکید بر آموزش های مهارتی نوین سرمایه گذاری می‌کنند، حمایت و استقبال می کند، تصریح کرد: سیاست سازمان آموزش فنی حرفه‌ای به سمت تقویت بخش خصوصی و سپردن کارها به دست آن‌ها است تا بتوانند کار را به بهترین شکل در بازار آزاد رقابتی پیش ببرند و کیفیت آموزش و بهره وری را افزایش دهند و ما به عنوان سازمان حاکمیتی موضوع آموزش مهارت را دنبال می کنیم.
تبریز مهد صنعت و تمدن و هنر و خلاقیت است.
رییس سازمان آموزش فنی حرفه ای کشور عنوان کرد: نوشتن زبان چینی کار بسیار ارزشمندی است و زبان چینی که زلان قرن ۲۱ است، برای کشور ایران که می تواند بسیار تاثیر گذار باشد‌.


 
بزرگترین رسالت آموزشگاه سالوی، توانمندسازی مددجویان است
"صفایی" مدیر آموزشگاه سالوی اظهار کرد: مجموعه آموزشی سالوی در ساختار خود چرخه‌ای کامل از آموزش تا توانمندسازی و ایجاد بسترهای فروش سالم را برای فراگیران پیش بینی کرده است.
وی تاکید کرد: بزرگترین و اصلی ترین دغدغه‌ی توانمندسازی مددجویان انجمن زندانیان، بهزیستی، کمیته امداد و جهاد دانشگاهی را داشته است و توانمند سازی این قشر همیشه جز اهداف اصلی این مجموعه بوده است.
وی افزود: این آموزشگاه با نیروی جوان و خلاق که دارای مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است، در رشته های هنرهای نمایشی، تزیینی، تجسمی، بهداشت و ایمنی، طلاسازی، فناوری اطلاعات، امورمالی و بازرگانی، امور اداری، ساختمان، صنایع دستی، امورباغی، خدمات آموزشی فعالیت می کند.
انتهای پیام/
مهارت آموزی رکن رکین فعالیت های توسعه ای هر کشور است سحر مغفرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار