مدیر منطقه هشت عملیات انتقال گاز؛

رکوردرهای دیجیتالی تاسیسات اندازه‌گیری گاز نوردوز با استفاده از توانمندی‌های داخلی تعمیر شد

1401/06/16 - 12:09 - کد خبر: 74165 نسخه چاپی

نصر: مدیر منطقه هشت عملیات انتقال گاز از تعمیر رکوردرهای دیجیتالی تاسیسات اندازه گیری گاز نوردوز با اتکا به فناوری ها و بهره گیری از توانمندی های داخلی خبرداد.

به گزارش نصر، فیروز خدایی اظهار کرد: به دنبال بروز مشکل فنی در چارت رکوردرهای دیجیتالی تاسیسات اندازه گیری گاز نوردوز که مانع از پشتیبان گیری دقیق از اطلاعات بود، کارشناسان عملیاتی پس از بررسی و تست های لازم، ایراد موجود در چارت رکوردر تاسیسات را شناسایی و نسبت به تعمیر آن اقدام کردند.
وی افزود: پس از مطالعات فنی و مهندسی، همکاران این منطقه با عیب یابی و تعویض قطعات معیوب و اعمال برخی تغییرات با استفاده از مهندسی معکوس، به صورت شایسته ای عملیات تعمیر چارت رکوردر A را رفع کردند.
مدیر منطقه هشت عملیات انتقال گاز خاطرنشان کرد: با کسب نتیجه مطلوب از عملکرد تجهیز تعمیر شده، بررسی و کار بر روی چارت رکوردر B نیز شروع و این تجهیز نیز با موفقیت رفع عیب شده و در مدار سرویس قرار گرفت.
وی ادامه داد: فرایند بررسی و تحقیق و تعمیر این تجهیزات، با صرف زمان ۱۵ روز و با کمترین هزینه به پایان رسید در حالی که برای تعمیر هر کدام از رکوردرها یک میلیارد ریال هزینه برآورد شده بود.
انتهای پیام/
رکوردرهای دیجیتالی تاسیسات اندازه‌گیری گاز نوردوز با استفاده از توانمندی‌های داخلی تعمیر شد خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار