رئیس ستاد کل نیروی‌های مسلح خبر داد:

اخطار کتبی ایران به کشورهای میزبان ارتش آمریکا

1401/06/16 - 11:21 - کد خبر: 74149 نسخه چاپی

نصر: رئیس ستاد کل نیروی‌های مسلح گفت: ما علاوه بر اعلام و اخطار کتبی و انتقال پیام از طریق وزارت امور خارجه به کشورهای میزبان ارتش آمریکا، با توسعه حضور و تعمیق گشت‌های هوایی و دریایی و تعمیق اشراف اطلاعاتی و انجام رزمایش‌های گوناگون دریایی، موشکی و پهپادی و ...، آمادگی و اخطار خود را اعلام کرد.

به گزارش نصر، سردار «محمد باقری» در صفحه شخصی خود نوشت: در ماه‌های اخیر ارتش تروریست آمریکا تلاش کرده جای خالی خود را که با عقب بردن ناوهای هواپیمابر، بالگردبر و ناوشکن‌ها از خلیج فارس و دریای عمان به وجود آمده و موجب وحشت وابستگان او شده بود را با اتصال منطقه مورد غصب رژیم صهیونیستی و ارتش کودک کش آن به فرماندهی سنتکام، جبران کند.
رئیس ستاد کل نیروی‌های مسلح اضافه کرد: معنای این اقدام این است که از نگاه ما امکانات جاسوسی (و حتی عملیاتی) آمریکا و هم پیمان‌های او در اختیار رژیم غاصب صهیونیستی نیز قرار خواهد گرفت و این موجب افزایش تهدید برای کشور عزیزمان خواهد شد.
وی افزود: ما علاوه بر اعلام و اخطار کتبی و انتقال پیام از طریق وزارت امور خارجه به کشورهای میزبان ارتش آمریکا، با توسعه حضور و تعمیق گشت‌های هوایی و دریایی و تعمیق اشراف اطلاعاتی و انجام رزمایش‌های گوناگون دریایی، موشکی و پهپادی و ...، آمادگی و اخطار خود را اعلام کرده و می‌کنیم.
باقری تصریح کرد: توصیه دایئی و دوستانه ما به کشورهای همسایه، برادری و همکاری برای برقراری امنیت منطقه توسط کشورهای خودمان و عدم اتکا به بیگانگان است.
انتهای پیام/
اخطار کتبی ایران به کشورهای میزبان ارتش آمریکا خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار