مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی مطرح کرد:

اجرای بزرگترین پروژه مدیریت شهری میانه توسط سازمان همیاری

1401/06/15 - 21:46 - کد خبر: 74133 نسخه چاپی

نصر: مرتضی عبدل زاده در آیین افتتاح پروژه تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی میانه با اشاره به قدمت و اهمیت این شهرستان در جغرافیای سیاسی استان گفت: این پروژه تنها نمونه‌ای از مصداق بارز جلوه همدلی و تعامل فی مابین سازمان همیاری و مسئولان شهری و شهرستانی میانه است.

به گزارش نصر، وی ادامه داد: تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی در میدان دفاع مقدس شهر میانه با کارفرمایی شهرداری از جمله پروژه‌های مهمی است که به همت سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌شرقی آغاز و  امروز در سایه عنایات خداوند متعال و همت شبانه‌روزی همکاران سازمان و تاکیدات و‌ پیگیری‌های دکتر رحمتی، معاونت محترم هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: این پل با طول ۳۸۰ و عرض۱۴ متر و دهانه ۴۰ و عرشه ۱25 متر و با هزینه‌کرد و سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد توسط سازمان همیاری شهرداری‌ به عنوان بازوی اجرایی شهرداری‌ میانه، تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.
مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی همچنین ابراز کرد: تقاطع غیرهمسطح شهید سلیمانی با توجه به قرارگیری در شهرستان میانه به عنوان یکی از محورهای مواصلاتی و ترانزیتی مهم، نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی شهر خواهد داشت.
عبدل زاده عنوان کرد: امیدواریم در آینده نزدیک و در صورت انعقاد قرارداد پروژه‌هایی همچون پارک جنگلی میانه، بتوانیم به ادامه خدمت خود در این شهرستان شهید پرور ادامه دهیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان شرقی با قدمتی بالغ بر 30 سال به منظور ایجاد هماهنگی در امور شهرداری ها، آموزش کارکنان این مجموعه ها و برگزاری کلاسهای آموزشی دهیاری های استان و همچنین هدایت و نظارت بر فعالیت شهرداری ها و اجرای وظایفی که قانونا در این رابطه به عهده وزارت کشور گذاشته شده، تشکیل گردیده است.
عبدل زاده اضافه کرد: این سازمان به عنوان یک شخصیت حقوقی مستقل، زیر نظر وزارت کشور و در راستای تحقق اهدافی همچون پشتیبانی های عمرانی ، مالی، فنی، بازرگانی و مدیریتی از شهرداری ها و سازمان های وابسته به این نهادها فعالیت می کند.
وی همچنین گفت: هم اکنون پروژه های مهمی از جمله آماده سازی شهرک 132 هکتاری(طلاییه) ،احداث دهکده بوم گردی و گردشگری دند، اجرای مصوبه دولت در اجرای پروژه آبدارکردن مهرانه رود و ده ها پروژه کوچک و بزرگ دیگر با پشتیبانی مرکز ماشین آلات سنگین از پروژه های در دست اجرا این سازمان می‌باشد.
وی اظهار کرد: در دهه های اخیر و سال‌های گذشته نیز این سازمان نقش مهمی در اجرای پروژه‌های مختلف در سطح استان داشته و سعی کرده که با هدف خدمت به مردم، به وظایف ذاتی خود در این زمینه جامه عمل بپوشاند
وی در بخش پایانی سخنان خود اظهار کرد: سازمان همیاری با مالکیت سهام شرکت های مختلف در حوزه های کاری گوناگون من جمله شرکت عمران جلفا ( موسس منطقه ویژه اقتصادی جلفا ) با برخورداری از انبارهای کالا و سالن‌های تولید و دفاتر تجاری در حوزه اجرای پروژه های عمرانی، خدماتی و بازرگانی ، شرکت ورزشی، تفریحی قوش گلی سهند در حوزه ورزشی، گردشگری و تفریحی در پیست اسکی سهند ، شرکت سیاحتی، گردشگری آذربایجان در حوزه گردشگری ، تفریحی ، شرکت نمایشگاه های بین المللی تبریز در حوزه اجرا و برگزاری نمایشگاههای عمومی و تخصصی ، نقش پر رنگی در ارائه خدمات گوناگون به سازمان ها و ارگان ها ایفا می نماید.
انتهای پیام/
اجرای بزرگترین پروژه مدیریت شهری میانه توسط سازمان همیاری نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار