رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز:

احداث پارک محله‌ای، اقدامی ارزشمند برای گسترش فضاهای سبز شهری است

1401/06/15 - 21:21 - کد خبر: 74131 نسخه چاپی

نصر: رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز در بازدید از محل احداث دو پارک محله‌ای در سطح حوزه شهرداری منطقه ۲ گفت: برای توسعه و گسترش فضاهای سبز شهری، احداث پارک‌های محله‌ای اقدامی ارزشمند محسوب می‌شود.

به گزارش نصر، احد صادقی و چند تن از کارشناسان این کمیسیون، جواد صدیقی معاون محیط زیست و خدمات شهری تبریز، موسی علی پور شهردار و چند تن از معاونان و مدیران این منطقه در بازدید میدانی از سطح حوزه، پاره‌ای از مسائل خدمات شهری را مورد بررسی قرار دادند.
در بازدید از محل احداث ۲ پارک محله‌ای که بزودی عملیات عمرانی آن آغاز می‌شود، عضو شورای شهر تبریز گفت: توسعه، گسترش و ایجاد فضاهای سبز شهری اقدامی ارزشمند و قابل تقدیر از سوی شهرداری منطقه ۲ محسوب می‌شود.
در جریان این بازدید همچنین شهردار منطقه ۲ در خصوص عملکرد خدمات شهری اعم از ساماندهی دستفروشان، ایجاد بازارچه‌های محلی، آمادگی لازم نیروهای خدمات برای مقابله با حوادث زمستانی و ... توضیحاتی ارائه کرد.
رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تبریز و همراهان وی از کارگاه امانی، دستگاه‌های محلول‌ساز و ماشین‌آلات منطقه، ایستگاه آتش نشانی میرداماد و کانال باسمنج و ... بازدید کرده و با چند تن از شهروندان در پارک بهاران میرداماد هم درباره پاره‌ای از مشکلات گفتگو کردند.
انتهای پیام/
احداث پارک محله‌ای، اقدامی ارزشمند برای گسترش فضاهای سبز شهری است نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار