/اطلاع رسانی/ با دستور مستقیم مالک هواپیمایی آتا صورت گرفت/

نظارت و پیگیری مستمر مدیرعامل آتا از روند ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی

1401/06/15 - 14:46 - کد خبر: 74090 نسخه چاپی

نصر: پیرو پیگیری و دستور محمدرضا زنوزی مطلق مالک هواپیمایی آتا در راستای نظارت بر نحوه ارائه خدمات به زائرین محترم، مدیرعامل این هواپیمایی با حضور مستمر در دفاتر فروش این هواپیمایی ضمن نظارت بر روند فروش بلیت، دستورات لازم جهت افزایش کمی و کیفی خدمات و همچنین پاسخگویی مناسب به زائرین و مسافران محترم اربعین را صادر نموده‌اند.

به گزارش نصر، خلبان سهیل قیاسی با اشاره به تاکید مالک هواپیمایی آتا در خصوص بکارگیری حداکثر توان آتا در جهت خدمت رسانی به زائرین اربعین گفت: جناب آقای مهندس زنوزی به پروازهای اربعین نگاه مادی نداشته و با دستور ایشان بالاترین ظرفیت ممکن برای پروازهای اربعین از سوی آتا در نظر گرفته شده است.
قیاسی افزود: ایشان بصورت مستمر پیگیر نحوه ارائه خدمات به مسافران اربعین هستند و خوشبختانه دکتر خوشخو معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشور و همچنین مهندس حسین مذنب مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی نیز در بازدید از دفتر فروش هواپیمایی آتا رضایت خود را از عملکرد این هواپیمایی در فروش بلیت پروازهای اربعین اعلام نموده‌اند.
مدیرعامل هواپیمایی آتا همچنین ابراز امیدواری کرد با هماهنگی و تلاش بیشتر کارکنان آتا  این روند مطلوب ادامه یافته و موجب جلب رضایت حداکثری زائرین محترم گردد.
شایان ذکر است ظرفیت اختصاص یافته از جانب هواپیمایی آتا برای پروازهای اربعین در کشور کم نظیر بوده و در طول دو شبانه روز بیش از ۱۰ هزار بلیت پروازهای اربعین با نرخ مصوب سازمان هواپیمایی کشوری به زائرین گرامی عرضه شده است که در نوع خود یک رکورد شاخص محسوب می‌گردد. 
بلیت پرواز اربعین هواپیمایی آتا از مبادی تهران(امام)، البرز(پیام)، تبریز، اردبیل، ارومیه و مشهد به مقصد نجف صرفا از طریق دفاتر فروش و اپ هواپیمایی آتا به نشانی  app.ataair.ir قابل خرید می‌باشد.
انتهای پیام/
نظارت و پیگیری مستمر مدیرعامل آتا از روند ارائه خدمات به زائرین اربعین حسینی نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار