معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی مطرح کرد:

دست بوس زائران اربعین حسینی هستیم / زائران با صبوری خود ما را همراهی کنند 

1401/06/15 - 14:55 - کد خبر: 74086 نسخه چاپی

نصر: معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: در طول سال به عشق خدمت به زوارالحسین برای این ایام لحظه شماری می کنیم، زائرانی که بصورت حضوری به ترمینال مراجعه می‌کنند صبور باشند و ما را همراهی کنند، با تمام تلاش در همان روز آن ها را بدرقه خواهیم کرد. 

به گزارش نصر، "کاظم تیمورزاده" ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار نصر گفت: امسال 10 شهریور لغایت 7 مهر بنام اربعین نام گذاری و از اردیبهشت ماه سال جاری جلساتی بدین منظور برگزار شده است. 
وی ادامه داد: ما علی رغم مشکلات با حداکثر توان در تلاش هستیم تا هیچ مسافری جا نماند، به ناراحتی هیچ مسافری راضی نیستیم.
تیمورزاده افزود: در طول سال به عشق خدمت به زوارالحسین برای این ایام لحظه شماری می کنیم، زائرانی که بصورت حضوری به ترمینال مراجعه می‌کنند صبور باشند و ما را همراهی کنند، با تمام تلاش در همان روز آن ها را بدرقه خواهیم کرد. 
وی تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال تعداد زائران زیاد است بدین منظور ظرفیت لازم موجود است اما با این حال مدیریت و ساماندهی اتوبوس ها با توجه به اینکه روزانه ظرفیت بیشتری باز می‌شود نیازمند حوصله است. 
وی با اشاره به آمار روز گذشته گفت: برای 14 شهریور 69 مورد اتوبوس در سطح استان به سمت مهران انتقال یافته اند و هر روز این تعداد را اضافه خواهیم کرد. 
تیمورزاده در رابطه با خرید بلیط توضیح داد: با توجه به اینکه ظرفیت عرضه بلیط 50 درصد اینترنتی و 50 درصد حضوری است، مسافران می‌توانند بصورت اینترنتی و حضوری بلیط خود را نسبت به نوع اتوبوس خریداری کنند.
وی با اشاره به سایر مسافرینی که مقاصد آن ها به سایر استان ها است تصریح کرد: با توجه به تقاضای همشهریان تمام سعی ما این است که ابتدا زوار اربعین راهی شوند.
وی از مردم خواست: مردم به ما کمک کنند تا بتوانیم ساماندهی اتوبوس ها را به دقت و با برنامه ریزی صحیح انجام دهیم.
گزارش نصر می افزاید، زائران توجه داشته باشند که بلیط ها بصورت روزانه فروخته می‌شوند.
زائران با ثبت نام روزانه ساعت 7 و نیم در نمازخانه ترمینال حضور داشته باشند و ثبت نام خود را انجام دهند.
سپس همان روز نهایتا تا فردای آن روز منتظر باشند تا از سوی ترمینال با آن ها تماس گرفته شود.
هر روز بعد از ساعت 2 ظهر ماشین های اربعین از تبریز حرکت می کنند.
اگر هزینه ای به غیر از کرایه هایی که اعلام شده است گرفته شد، با رسید در دست بصورت حضوری به دفتر پایانه مراجعه کرده و موارد را اطلاع دهید، تنها در دست داشتن بلیط کافی است. 
این تضمین از سوی مدیریت ترمینال داده می شود که در پایانه به هیچ وجه هیچ هزینه اضافی اخذ نخواهد شد.
انتهای پیام/
دست بوس زائران اربعین حسینی هستیم / زائران با صبوری خود ما را همراهی کنند  محمدرضا اخگرگداز

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار