معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای مطرح کرد؛

اهداف سفر رئیس سازمان فنی و حرفه ای به تبریز

1401/06/15 - 11:13 - کد خبر: 74050 نسخه چاپی

نصر: معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور گفت: آذربایجان شرقی  یکی از استان های پیشرو کشور در خصوص آموزش‌های فنی حرفه ای است.

به گزارش نصر، "غلامحسین حسینی نیا" اهداف سفر به آذربایجان شرقی را توسعه نهضت مهارت آموزی کشور و آذربایجان شرقی تبیین کرد و گفت: بی تردید این سفر می تواند گامی در راستای توسعه نهضت مهارت آموزی در کشور و آذربایجان شرقی باشد.
وی افزود: در این دو روز با حضور در جلسه شورای مهارت استان، همچنین حضور ‌‌و نشست صمیمی در جمع تلاشگران عرصه مهارت آموزی، بازدید از مراکز آموزشی استان جهت تسهیلگری امورات آموزش فنی حرفه ای در استان آذربایجان شرقی، افتتاح مراکز کارگاهی، مراکز‌ و آموزشگاه‌های مهارت های دانش بنیان آذربایجان شرقی حضور خواهیم داشت.
حسینی نیا اذعان کرد: آذربایجان شرقی  یکی از استان های پیشرو کشور در خصوص آموزش‌های فنی حرفه ای است.
وی سفر به آذربایجان شرقی را فرصتی مغتنم دانست و افزود: این موقعیت برای من یک فرصت مغتنمی است تا بعضی مهارت هایی که همکاران و جوانان خلاق در آن‌ها پیشرو هستند را یاد گرفته و‌نکات خوبی که در طی بازدید ها می‌توان از آن‌ها استخراج کرد را در عرصه برنامه ریزی های سازمان استفاده کرد. امیدوارم بتوانیم از این فرصت ایجاد شده نهایت بهره را ببریم.
انتهای پیام/
اهداف سفر رئیس سازمان فنی و حرفه ای به تبریز سحر مغفرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار