تراکتور بلاخره برد؛

رونمایی از تراکتور بردیف در هفته پنجم

1401/06/14 - 21:15 - کد خبر: 74015 نسخه چاپی

نصر: تیم‌های تراکتور تبریز و آلومینیوم اراک در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با سوت کوپال ناظمی به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه دو بر ۰ به سود تراکتور پایان رسید.

دقایق نخست بازی با شروع طوفانی شاگردان بردیف آغاز شد و عباسزاده در همان دقیقه سه توانست با پاس گوستاوو، نخستین گل تراکتور در این بازی و دومین گل خود در لیگ برتر را به ثمر برساند.
بازیکنان آلومینیوم در ادامه نیمه اول، توپ و میدان را در دست گرفتند و چند موقعیت خوب گلزنی بر روی دروازه تراکتور سوار کردند اما با درخشش اخباری، قارتال تراکتور هیچ یک منتهی به گل نشد.
تراکتور نیز علی رغم دریافت تک موقعیت‌های گلزنی در نیمه نخست به گل دوم نرسید و شاگردان بردیف با نتیجه یک بر ۰ به رختکن رفتند.
از آغاز نیمه دوم، بازیکنان آلومینیوم حملات پی در پی را روانه دروازه تراکتور کردند و حتی در دقیقه ۸۶، توپی که می‌رفت تا به گل تبدیل شود، توسط مدافعان تراکتور از روی خط دروازه برگشت. 
آلومینیوم هر چه کرد نتوانست، طلسم شکست در خانه خود را بشکند و رضا اسدی که از ابتدای بازی در ترکیب تراکتور بود، توانست در دقیقه ۹۴ دومین گل تراکتور در این بازی و دومین گل خود در لیگ برتر را بزند.
گفتنی‌ است، بردیف در صجبت‌های قبلی خود اشاره کرده بود که تراکتور از هفته پنجم، شروعی دیگری خواهد داشت.
انتهای پیام/
رونمایی از تراکتور بردیف در هفته پنجم خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار