نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:

لزوم اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش

1401/06/14 - 16:23 - کد خبر: 73993 نسخه چاپی

نصر: نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی بر لزوم اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: امیدواریم این سند به طور کامل و جامع اجرا گردد چرا که در این صورت مشکلات زیادی از جامعه برطرف می‌شود.

به گزارش نصر، احمد محرم زاده در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان هریس، با تأکید بر لزوم اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش گفت: اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش برای پیشبرد و تحقق اهداف علمی، آموزشی و پرورشی کشور لازم است.
وی به اجرای رتبه بندی معلمان نیز اشاره کرد و افزود: با پیگیری های مجلس شیوه نامه و آیین نامه رتبه بندی نگارش شده و در مرحله عملیاتی است و به زودی شاهد اجرایی شدن آن خواهیم بود.
محرم زاده همچنین رشد و بالندگی نظام و انقلاب را در آینده نزدیک مرهون دانش آموزان توانمند و نخبه برشمرد و گفت: این امر مهم به دست معلمان توانا محقق خواهد شد.
وی در ادامه با اشاره به مشکلات بنای کلاس ها، کمبود تجهیزات و… در مدارس شهرستان هریس از سازمان نوسازی مدارس استان خواست در تجهیز و نوسازی مدارس این شهرستان کمک های ویژه نمایند.
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس از تامین اعتبار یکصد میلیارد ریالی برای ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه در شهر هریس، شروع عملیات اجرایی احداث مدرسه ۱۲ کلاسه در شهر بخشایش با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد ریال و همچنین مدرسه ۱۲ کلاسه در شهر کلوانق با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال خبر داد. 
انتهای پیام/
لزوم اجرای سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار