مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان؛

شعب ویژه حمایت از خانواده ایثارگران در دادگستری آذربایجان‌شرقی ایجاد می‌شود

1401/06/14 - 11:56 - کد خبر: 73925 نسخه چاپی

نصر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی از ایجاد شعب ویژه حمایت از خانواده معظم شهدا و ایثارگران در دادگستری کل استان خبر داد.

به گزارش نصر، جابر ابوالفتح زاده روز دوشنبه در نشست مشترک با رئیس کل دادگستری آذربایجان شرقی، افزود: سیاست اصولی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دوره مدیریت جدید حمایت سازماندهی شده از مراجعان ایثارگر به تشکیلات قضایی است.
وی بر حمایت قضایی از ایثارگران و نقش دادگستری کل استان در این خصوص تاکید و اضافه کرد: برابر توافق حاصل شده، مقرر گردید شعب قضایی ویژه حمایت از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در دادسرا، دادگاه کیفری دو و دادگاه خانواده تبریز ایجاد شود.
ابوالفتح زاده با یادآوری اینکه پیش از این شورای حل اختلاف ویژه ایثارگران با مساعدت تشکیلات قضایی آذربایجان شرقی دایر شده بود، ادامه داد: همکاری در خصوص ایجاد شعب قضایی ویژه ایثارگران، در امتداد همکاری های مطلوب قبلی دادگستری کل و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قابل ارزیابی است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی، بحث و تبادل نظر پیرامون سایر راهکارهای رفع مشکلات قضایی ایثارگران و صدور دستور تسریع در رسیدگی به پرونده های مفتوح ایثارگران در شعب قضایی استان از سوی رییس کل دادگستری به انجام رسید.
انتهای پیام/
شعب ویژه حمایت از خانواده ایثارگران در دادگستری آذربایجان‌شرقی ایجاد می‌شود خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار