امام جمعه خداآفرین:

افراط و تفریط‌ها به فرهنگ آسیب می‌رساند

1401/06/13 - 15:32 - کد خبر: 73853 نسخه چاپی

نصر: امام جمعه شهرستان خداآفرین فرهنگ را زیربنای اعتقادی یک جامعه دانست و گفت: باید در این زمینه از افراط و تفریط برای پیشگیری از آسیب به فرهنگ پرهیز شود.

به گزارش نصر، حجت الاسلام والمسلمین هادی ضیائی روز یکشنبه در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان که با محوریت سلامت اداری و تکریم ارباب رجوع برگزار شد، گفت: مسئولان شهرستان باید با دغدغه مندی و حساسیت خاص نسبت به شناسایی و بیان مشکلات جامعه با هدف ارائه راهکار مناسب اقدام کنند.
امام جمعه خداآفرین با تاکید بر حفظ اتحاد و وحدت درشهرستان گفت: مسئولان باید با توجه به مشکلات مراجعین و برخورد مناسب در راستای حفظ شان ارباب رجوع کوشا باشند.
وی با تمجید از تلاشهای دولت سیزدهم گفت: دولت مردمی و شخص رئیس جمهور با وجود فشارهای اقتصادی با اقدامات و حضور در بین مردم موجب ایجاد امید و انگیزه در جامعه می شود.
فرماندار خداآفرین نیز در این جلسه با بیان اینکه یکی از اهداف و وظایف شورای فرهنگ عمومی رصد و رسیدگی به مشکلات و ارائه راهکار است این شورا را از جلسات مهم و تاثیر گذار نام برد که مشکلات فرهنگی را بررسی می کند .
علی اکبر نکونام گفت : خداآفرین از لحاظ سلامت اداری یکی از سالم ترین شهرستان های استان است اما در خصوص تکریم ارباب رجوع برخی بداخلاقی ها وجود دارد که با ارائه راهکار مناسب نسبت به رفع این مشکل نیز باید اقدام شود تا به شاخص‌های مطلوب در این خصوص دست یابیم.
وی در ادامه با اشاره به خلاء آموزش وآگاهی کارکنان و مسئولان نسبت به تکریم ارباب رجوع گفت نحوه برخورد و پاسخگویی نامناسب به مراجعین بویژه در ادارات خدمات رسان موجب نارضایتی مردم می شود که امید واریم مسئولان با اشراف به وظایف خود نسبت به تکریم ارباب رجوع با جدیت تلاش کنند.
انتهای پیام/
افراط و تفریط‌ها به فرهنگ آسیب می‌رساند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار