رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی:

راه آهن «میانه-بستان آباد» در اردیبهشت ماه به بهره برداری می‌رسد

1398/01/31 - 12:35 - کد خبر: 738 نسخه چاپی

نصر: رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی با بیان این که راه آهن «میانه-بستان آباد» احتمالا دراردیبهشت ماه به بهره‎برداری می‌رسد، گفت: در بازدید اخیری که با استاندار از این مسیر داشتیم، بر ضرورت بهره‌برداری هر چه سریع‎تر راه آهن «میانه-بستان آباد» تاکید و مقرر شد تا این مسیر در اردیبهشت ماه به بهره‌برداری برسد.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، محمد وحدتی هلان با اشاره به بازدید از راه آهن «میانه-بستان آباد» طی روزهای گذشته اظهار کرد: فاز «بستان آباد-میانه» آماده بهره‌برداری بوده و حدود 85 درصد از کارهای آن انجام شده و تنها عاملی که موجب شده تا این فاز به بهره‎برداری نرسد، آماده نبودن ایستگاه مسافرگیری و جوشکاری ریل‌ها است. 
وی افزود: این فاز از پروژه راه آهن «تهران-تبریز»، به محض اتمام 15 درصد اقدامات باقی مانده به بهره‌برداری می‎رسد و استاندار آذربایجان شرقی و فرماندار بستان آباد نیز تلاش‌ها و اقدامات لازم را در این خصوص را انجام می‎دهند. 
  
وی ادامه داد: طبق توافق با استاندار، مقرر شد این فاز با قرار دادن موقتی کانکس به جای ایستگاه افتتاح شود و مردم بیش از این چشم انتظار بهره‌برداری از این ایستگاه نباشند و اقدامات لازم برای تکمیل‌تر شدن این فاز ادامه خواهد داشت. 
نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی متذکر شد: قول‌های زیادی در خصوص افتتاح راه آهن «میانه-بستان آباد» داده شده است و هر بار وجود برخی نواقصات و بدقولی پیمانکاران موجب شد تا وعده‌ها عملی نشود، نهایت تلاشمان را برای افتتاح این فاز از پروژه راه آهن تهران-تبریز به کار گرفته‌ایم تا این فاز در اردیبهشت ماه به بهره‌برداری برسد. 
وی خاطرنشان کرد: هم اکنون تلاشگران زیادی در خط آهن میانه- بستان آباد مشغول جوشکاری ریل و انجام اقدامات لازم برای افتتاح آن هستند.

انتهای پیام/

راه آهن «میانه-بستان آباد» در اردیبهشت ماه به بهره برداری می‌رسد نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار