یادداشت/

این ادبیات شایسته نماز جمعه نیست!/ تذکر نماینده ولی فقیه یک ضرورت

1401/06/13 - 09:14 - کد خبر: 73755 نسخه چاپی

نصر: نماز جمعه تبلور عظمت اسلام است و این فضای مملو از شور و شعور نماد اخلاق، معرفت، خویشتنداری و سعه صدر است.

در نماز جمعه این هفته خداآفرین فرماندار «دولت مردمی» با ادبیاتی ناپسند و‌ خلاف موازین اخلاقی اصلاح طلبان را با صفاتی ناپسند مورد عتاب قرار داد که قطعا این ادبیات در شان عالی ترین مقام سیاسی یک شهرستان نیست.
نماز جمعه میعادگاه کسانی است که آمدند تبلور اخلاق و معرفت را ببینند و شنونده اخلاق و‌مکارم اسلامی باشند نه اینکه با صدایی بلند فحش بشنوند آن هم علیه بخشی از مسئولان نظام که با رای مستقیم مردم پای کار آمده بودند.
اصلاح طلب و‌ اصولگرا دو‌کلید واژه ای است که چند ماه مانده به انتخابات‌ها بیشتر شنیده می شود و بهانه ای است برای بیان دیدگاه ها و جلب مشارکت سیاسی مردم.
با کاهش میزان مشارکت مردم در تعیین سرنوشت سیاسی خود به نظر می رسد کارکرد اصلاح طلب و‌اصولگرا نیز کارساز نیست و باید چاره ای دیگر اندیشید.
حال جناب فرماندار صراحت انتقاد خود را با مایه های توهین عجین کرده تا تمام فسادها، ناکارآمدی ها و بی کفایتی ها را بر گردن اصلاح طلبان بیاندازد ولی جناب فرماندار آیا بهتر نیست مدیران سیاسی با سعه صدر بیشتر با اقدامات جهادی و انقلابی طعم خدمت را به مردم بچشانند چرا که ایرانیان اهل تشخیص هستند و به راحتی می توانند سره را از ناسره تشخیص دهند.
امیدواریم نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز به این موضوع ورود کند و‌ مانع از حرمت شکنی ها در صحن نماز جمعه شود.
قطعا با تغییر فضای سیاسی کشور که معمولا هر هشت سال یک بار اتفاق می افتد باید شاهد شنیدن چنین جملاتی از سوی جناح های سیاسی علیه یکدیگر باشیم.
جناب فرماندار رعایت ادب و اخلاق کلیدواژه مدیران سیاسی جمهوری اسلامی است؛ دقت کنید که مردم آگاه هستند.
انتهای پیام/
این ادبیات شایسته نماز جمعه نیست!/ تذکر نماینده ولی فقیه یک ضرورت نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار