پلیس فاش کرد:

22 زن و مرد تبریزی به دنبال 2 شیاد میلیاردر بودند

1401/06/12 - 11:32 - کد خبر: 73666 نسخه چاپی

نصر: جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی از دستگیری دو نفر که با ارائه رسید پرداخت جعلی از شهروندان کلاهبرداری می کردند، خبر داد.

به گزارش نصر؛ علی محمدی جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان‌شرقی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با وصول شکایت تعدادی از شهروندان تبریزی مبنی بر کلاهبرداری با ارائه رسید جعلی از آنها، بررسی موضوع و رسیدگی به پرونده‌ها در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی افزود: مأموران با بررسی پرونده‌های موجود و تحلیل اطلاعات و داده‌های به دست آمده متوجه شدند کلاهبرداری‌ها توسط دو نفر به صورت جداگانه انجام گرفته است که با تعقیب و مراقبت لازم و ردزنی اطلاعاتی متهمان در دو عملیات جداگانه دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت داده شدند.
جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده ۲۲ فقره پرونده کلاهبرداری به ارزش ۱۰ میلیارد ریال با شیوه و شگرد استفاده از رسید جعل پرداخت الکترونیکی که از طریق برنامه نصب شده در گوشی خود تهیه و به مال باختگان ارائه می‌دادند از متهمان کشف و پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی به دادسرا معرفی شدند.
محمدی از شهروندان، اصناف و کسبه درخواست کرد در معاملات صورت گرفته و استفاده طرف مقابل از رسیدهای پرداخت الکترونیکی برای دریافت کالا و پرداخت وجه، قبل از مطمئن شدن از واریز وجه به حساب خود از تحویل کالا خودداری کرده تا در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.
انتهای پیام/
22 زن و مرد تبریزی به دنبال 2 شیاد میلیاردر بودند پایگاه خبری و اطلاع رسانی رکنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار