رئیس ستاد مرکزی معاینه فنی خودرو خبر داد:

راه اندازی مجدد مرکز معاینه فنی شماره یک

1401/06/12 - 10:32 - کد خبر: 73657 نسخه چاپی

نصر: پس از بازسازی، تجهیز وتنظیف مرکز معاینه فنی شماره یک راه اندازی وآماده ارائه خدمات به شهروندان محترم گردید .

به گزارش نصر، رئیس ستاد مرکزی معاینه فنی با اعلام این خبر گفت: پس از وقفه ای بدلیل اورهال، مرکز شماره یک معاینه فنی خودرو پس از بازسازی، تجهیز،  آماده ارائه خدمات است به توجه به ضرورت معاینه فنی به موقع خودرو توسط شهروندان وتعداد محدود مراکز معاینه فنی در سطح شهر با تلاش مجموعه حمل ونقل این مرکز پس از رفع نقایص با کیفیت بالا آماده ارائه خدمات است.
فیروزیان افزود: معاینه فنی خودرو برای تمام وسایل نقلیه مورد نیاز است و خودروهایی که سن بالای چهار سال دارند اجبار به اخذ معاینه فنی دارند و عدم انجام آن با اعمال قانون توسط مراجع ذیربط همراه خواهد بود. چرا که  اطلاع از سلامت خودرو و چکاپ خودرو یک ضرورت است و تست سلامت خودرو توسط  کارشناسان مراکز معاینه فنی که تمام قطعات و اجزای خودرو و نحوه عملکرد آنها را بررسی میکنند صورت می پذیردودر نهایت گزارش سلامت خودرو و کارکرد صحیح آن با نام معاینه فنی تایید می شود.
تست آلایندگی ماشین، بررسی اتصالات جلوبندی، ترمزهای جلو و عقب، وضعیت اتصالات فرمان، عملکرد کمک فنرها، زیربندی خودرو، وضعیت ظاهری خودرو، چراغ های جلو و عقب، چرخ ها و لاستیک ها و سیستم تعلیق از جمله مواردی است که در مراحل انجام معاینه فنی مورد بررسی قرار می گیرد
نشانی مرکز شماره یک با مالکیت شهرداری: شهرک امام، خیابان هلال احمر، شماره تماس: 32883639
راه اندازی مجدد مرکز معاینه فنی شماره یک نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار