خبر/

اعضا کادر فنی تیم فوتبال مس سونگون معرفی شدند

1401/06/12 - 10:21 - کد خبر: 73649 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان در احکامی، اعضای تیم فوتبال این باشگاه را که در لیگ دسته دو حضور دارند منصوب و معرفی کرد.

به گزارش نصر، رسول خطیبی که به تازگی مدیرعامل باشگاه مس سونگون شده است، یوسف بخشی زاده به عنوان سرمربی تیم فوتبال این باشگاه معرفی کرد.
محمود خرمزی، حیدر جعفری، رسول علیزاده، یوسف تقی پور و شهرام حاجب محمدی (مربی دروازه بان) کمک ها و دستیاران بخشی زاده در تیم فوتبال مس سونگون هستند که از خطیبی حکم گرفتند.
باشگاه مس سونگون ورزقان با خرید امتیاز تیم دسته دویی خلیج فارس بندر ماهشهر در فصل جاری رقابت های لیگ دسته دوم فوتبال کشور حضور می یابد.
کمپ ورزشی در ورزقان احداث می شود
مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان در گفت و گویی با اشاره به ظرفیت های بالای ورزشی در آذربایجان شرقی و کمبود امکانات و زیرساخت ها در برخی شهرستان ها، از ساخت کمپ ورزشی در ورزقان خبرداد و گفت: این شهرستان به رغم داشتن استعدادها و منابع بسیار، فاقد زمین چمن و استخر است از این رو تصمیم گرفتیم تا در راستای اعتلای ورزش منطقه، کمپیی مجهز و به روز در ورزقان ایجاد کنیم.
رسول خطیبی گفت: برنامه های باشگاه مس سونگون برای اعتلای ورزش منطقه بدون وقفه ادامه خواهد داشت که امیدواریم از سوی مسئولان استانی نیز مورد حمایت قرار گیرد.
وی اظهار کرد: تست گیری در رشته های مختلف برای حمایت از ورزشکاران مستعد از جمله مهم ترین برنامه های باشگاه در کنار تیم داری حرفه ای در رشته های مشخص است که بدون وقفه ادامه دارد.
به گزارش ایرنا، باشگاه مس سونگون ورزقان در رشته های فوتسال، والیبال، تکواندو، شنا و شیرجه، شطرنج، دو و میدانی، شمشیر بازی و فوتبال فعالیت می کند و بیشترین افتخارات این باشگاه در رشته فوتسال رقم خورده است.
انتهای پیام/
اعضا کادر فنی تیم فوتبال مس سونگون معرفی شدند خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار