سرپرست فدراسیون تنیس روی میز؛

کارنامه ۲۰ ساله‌ام را فدای انتخابات فدراسیون نمی‌کنم

1398/09/02 - 17:28 - کد خبر: 7364 نسخه چاپی

نصر: سرپرست فدراسیون تنیس روی میز گفت: اعتبار ۲۰ ساله خود را در انتخابات به پای هیچ یک از نامزدهای ریاست فدراسیون قربانی نخواهم کرد.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، «بهنام حبیب‌زاده‌مومن» پس از انتخاب به عنوان سرپرست فدراسیون تنیس روی‌میز در گفت‌وگویی اظهار داشت: با پایان ریاست چهار ساله «مهرداد علی‌قارداشی» در فدراسیون تنیس روی‌میز، وزارت ورزش به یکی از اعضای خانواده رشته تنیس روی میز اعتماد کرد تا امور فدراسیون را پیگیری کند.

این رشته در کشور در حال توسعه است و امیدوارم در مدتی که سرپرستی این فدراسیون را بر عهده دارم ضمن هموار کردن مسیر توسعه آن، ‌زمینه را برای انتخابات این فدراسیون فراهم کنم.

وی در زمینه دستورکار خود در فدراسیون در ماه‌های پیش‌رو گفت: نخستین کاری که باید انجام دهم این است که با طی کردن مراحل قانونی شرایطی را فراهم کنم تا تمام نامزدها برای رسیدن به کرسی ریاست این فدراسیون بتوانند به طور عادلانه با هم رقابت کنند.

سرپرست کنونی فدراسیون تنیس روی‌میز در پاسخ به پرسشی در زمینه برخی شبهات که ممکن است در انتخابات از رییس پیشین فدراسیون (قارداشی) حمایت کند، عنوان کرد: وزارت ورزش تمام فدراسیون‌ها را رصد می‌کند، فدراسیون تنیس روی‌ میز بی‌حاشیه است و من به دنبال این هستم که در دوران سرپرستی‌ام حاشیه‌ای ایجاد نشود.

تمام تلاش خود را به کار خواهم بست تا انتخابات به طور عادلانه و به دور از هر هیاهویی برگزار شود.

حبیب‌زاده در پایان تصریح کرد: برای تمام اعضای خانواده تنیس روی میز احترام قائلم و به عنوان یک سرباز وظیفه دارم در این فدراسیون خدمت کنم. بدون شک کارنامه ۲۰ ساله خود را در این رشته فدای جانبداری از یک یا چند فرد خاص نخواهم کرد و هیچ نامزدی در انتخابات پیش رو برای من اولویت نخواهد داشت.  

«مسعود سلطانی‌فر» وزیر ورزش و جوانان امروز شنبه در حکمی «بهنام حبیب‌زاده مومن» را به عنوان سرپرست فدراسیون تنیس‌ روی‌میز منصوب کرد.  با توجه به پایان دوره ریاست چهارساله ریاست «مهرداد علی‌قارداشی»  و نظر به تعهد و تجربه در امور مدیریتی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست فدراسیون تنیس روی‌میز منصوب می‌شوید.

انتهای پیام/

کارنامه ۲۰ ساله‌ام را فدای انتخابات فدراسیون نمی‌کنم نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار