مدیر عامل باشگاه مس سونگون عنوان کرد:

احیای ورزش آذربایجان، هدف باشگاه مس سونگون

1401/06/11 - 22:37 - کد خبر: 73638 نسخه چاپی

نصر، مدیر عامل باشگاه مس سونگون گفت: هدف از حضورم در باشگاه مس سونگون احیای ورزش آذربایجان است و در همین راستا از پیشنهاد ۹ میلیاردی این فصل بخاطر فرزندان آذربایجان گذشتم.

به گزارش نصر، رسول خطیبی، مدیر عامل باشگاه مس سونگون ورزقان در گفتگو با نصر در خصوص وضعیت ورزش در ورزقان گفت: در شهرستان ورزقان ۱۴ هکتار زمین به منظور ترویج ورزش تحویل گرفته شده بود که متاسفانه تا الان بلااستفاده مانده بود اما در این مدت سعی کردیم این زمین ها را تبدیل به کمپ های ورزشی کنیم و  در همین زمینه روزهای آینده کلنگ زنی شروع و تبدیل به یکی از کمپ های بی رقیب ایران خواهد شد.
وی در ادامه افزود: متاسفانه در ورزقان یک زمین فوتبال یا استخر وجود ندارد و امیدوارم با حمایت مسئولان کمپی در سطح بسیار پیشرفته احداث شود و آرزو دارم به زودی این اتفاق رقم زده شود.
مدیر عامل باشگاه مس سونگون ورزقان همچنین در خصوص برخی انتقاداتی که علیه باشگاه وجود دارد، گفت: امیدوارم انتقاداتی که صورت می گیرد در جهت تخریب باشگاه نباشد بلکه هدف سازندگی باشد. در طول سال هایی که در فوتبال حرفه ای حضور داشتم، حتی یک پرونده هم در کمیته اخلاقی نداشتم و هیچ نکته تاریکی در پرونده ورزشی خود ندارم. البته متاسفانه کسانی هم هستند که در جهت تخریب عملکرد باشگاه قدم برداشته اند تا به این باشگاه جذب شوند که قطعا این اتفاق رخ نخواهد داد.
خطیبی در ادامه با تاکید بر بومی بودن تیم های ورزشی مس سونگون خاطر نشان کرد: تا آنجایی که اطلاع دارید من فردی بومی گرا هستم و تعصبی که به شهرم دارد قطعا قابل انکار نیست. زمانی که در آلومینیوم اراک حضور داشتم، وقتی وضعیت تراکتور خوب نبود، بدون هیچ چشم داشتی به این تیم آمدم و ۶ میلیارد در این انتقال ضرر کردم. حتی زمانی که در اردوی تیم ملی بودم، وقتی به همشهریانم توسط برخی ها توهین شد، به شدت برخورد کردم که باعث نیمکت نشینی من در تیم ملی شد و بخاطر تعصبم تاوان زیادی داده ام. اما متاسفانه وقتی ورزشکاری به تبریز می آید و اعلام می کند بخاطر هواداران و مردم این شهر به تبریز آمده است، ریالی در قراردادش تخفیف نمی دهد.
وی افزود: در مدت حضورم در تبریز به عنوان مربی ۲۹ بازیکن مختلف از استان به لیگ های برتر معرفی کرده ام در حالی که متاسفانه به بازیکنان بومی اهمیت داده نمی شود و هدف ما این است که از نفرات بومی استفاده کنیم و تیم های ما در تمامی رشته بومی خواهند بود.
بازیکن سابق تیم ملی ایران همچنین با انتقاد از تخریب نام آذربایجان گفت: متاسفانه برخی از شهرها به نام آذربایجان صفحاتی در فضای مجازی باز کرده اند که هدف آن ها تخریب نام آذربایجان است و از اصحاب رسانه می خواهم اجازه فعالیت به چنین افرادی ندهید. 
مدیر عامل باشگاه مس سونگون در پایان گفت: هدف از حضورم در مس سونگون احیای ورزش آذربایجان است و در همین راستا پیشنهاد ۹ میلیاردی را بخاطر فرزندان آذربایجان این فصل  رد کردم و با افتخار به خاطر جوانان شهرم که حامی نداشتند به اینجا آمده ام. از مسئولان استانی و کشوری هم که در راستای ورزش زحمات زیادی کشیده اند و در مسیر پیشرفت ورزش استان تلاش می کنند، قدردانی می کنم.
انتهای پیام/
احیای ورزش آذربایجان، هدف باشگاه مس سونگون نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار