با اهدای لوحی صورت گرفت/

تقدیر مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیر مسئول نصر

1401/06/10 - 16:17 - کد خبر: 73598 نسخه چاپی

نصر: مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با اهدای لوحی از تلاش‌های مدیر مسئول نصر در راستای انتشار اخبار و گزارشات این سازمان و آگاه سازی جامعه از حقوق شهروندی تقدیر کرد.

به گزارش نصر، در این لوح سپاس که به امضای "حسین فتحی"، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی خطاب به "امیر کریم زاد شریفی" مدیر مسئول آژانس خبری تحلیلی نصر ذکر شده، آمده است:
از اینکه در راه حقیقت و رسالت خطیر و سترگ آگاهی بخشی به مردم از طریق اطلاعات دقیق و وثیق به تصویر عینی از واقعیت تلاش نموده اید و در راه دست یابی به اطلاعات حقیقی و موثق همسو با وجدان اخلاقی و شرافت حرفه ای با رعایت احترام به حق فردی، حفظ حریم و اسرار خصوصی و شئون انسانی که مطابق با قوانین ملی و بین المللی مربوط به حفظ حقوق شهرت با معیارهای اخلاقی است، اهتمام ورزیده اید؛ تشکر و قدردانی می نمایم. ضمن گرامیداشت هفته تعاون از حضور ارزشمندتان در نشست مطبوعاتی "هفته تعاون "قدردانی نموده، در نهایت صداقت و امانت و در کمال شرافت و فضیلت به پاس قدر دانی از ایفای نقش و زحمات ارزشمندتان و ماندگارتان در انعکاس دقیق عملکرد و نامه های راهبردی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی این لوح سپاس تقدیم حضورتان می گردد. از درگاه خداوند متعال سلامتی، تندرستی و توفیقات روز افزونتان را آرزو مندم.
‎انتهای پیام/
تقدیر مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیر مسئول نصر سحر مغفرت

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار