بردیف در نشست خبری بعد بازی با هوادار؛

هواداران صبر کنند، شرایط بهتر می‌شود

1401/06/09 - 21:13 - کد خبر: 73515 نسخه چاپی

نصر: سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: هواداران صبر کنند، شرایط بهتر می‌شود.

به گزارش نصر، قربان بردیف در نشست خبری بعد بازی با هوادار، اظهار داشت: همان طور که گفته بودم بازی سختی بود، فرصت‌های کمی داشتیم و نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم و از نتیجه راضی نیستیم. می‌دانیم که هواداران نگران هستند و امیدوارم بهتر بازی کنیم.
وی افزود: به اهداف تاکتیکی مدنظرمان در این بازی نرسیدیم. بازیکنان از نتایج نگران هستند. همچنین ما کمبود مهاجم داریم و با اضافه شدن مهاجم جدید، عملکرد بهتری در خط حمله خواهیم داشت.
بردیف خاطرنشان کرد: ما هر بازیکنی که بهتر تمرین کند را بازی می‌دهیم. من هم با هواداران موافقم و مطمئن هستم این مرحله هم می‌گذرد و مشکلات حل می‌شود. هواداران صبر کنند، همه چیز درست می‌شود.
وی با بیان اینکه ما در تمرینات کارهایی که می‌خواهیم را انجام می‌دهیم، بیان کرد: پیشرفت تیم در تمرینات مشهود است. شاید آن چیزی که می‌خواهیم را نمی‌توانیم در بازی اجرا کنیم و باید کمی صبور باشیم. هنوز با فوتبال مدنظر هواداران و خودمان فاصله داریم.
بردیف با بیان اینکه من به تمامی بازیکنان شانس بازی می‌دهم، گفت: معیار من برای انتخاب ترکیب، عملکرد بازیکنان در تمرینات است.
وی در خصوص زمان مورد نیازش برای رساندن تراکتور به تیم ایده‌آل، گفت: فکر می‌کنم دو الی سه بازی طول می‌کشد تا به آن تیم ایده‌آل برسیم.
بردیف در خصوص سیستم بازی تیمش، ادامه داد: مهم نیست سه دفاعی بازی کنیم یا چهار دفاعی، مهم این موضوع است که چگونه در این سیستم‌ها جا به جا شویم. ما در سیستم سه دفاعی، گاه با جا به جایی بازیکنان، چهار دفاعی می‌شویم و همین طور در سیستم چهار دفاعی هم با جا به جایی هافبک‌ها، شش دفاعی می‌شویم.
وی ادامه داد: ما در شرایط برابری بودیم و تیم حریف خیلی خوب و با سازماندهی دفاع می‌کرد. متاسفانه نتوانستیم به مرکز محوطه جریمه حریف فشار بیاوریم و حضور عباس‌زاده در خط حمله کافی نبود و امیدوارم با اضافه شدن مهاجم حدید، این مشکل رفع شود.
سرمربی تراکتور با تاکید بر اینکه بازیکنان می‌دانند در چه تیمی بازی می‌کنند، گفت: دیدید که برای رسیدن به گل چقدر تلاش کردند. بازهم تکرار می‌کنم مطمئن هستم که بهتر خواهیم شد. متاسفانه امتیازات زیادی از دست داده‌ایم.
انتهای پیام/
هواداران صبر کنند، شرایط بهتر می‌شود نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار