خبر/

مراسم دانش آموختگی ۲۵۹۹ درجه دار فراجا برگزار شد

1401/06/09 - 14:24 - کد خبر: 73471 نسخه چاپی

نصر: مراسم دانش آموختگی تعداد ۲ هزار و ۵۹۹ نفر از درجه‌داران چهار آموزشگاه علمی و تخصصی فرماندهی انتطامی جمهوری اسلامی امروز چهارشنبه به صورت همزمان برگزار شد.

به گزارش نصر، مراسم دانش آموختگی این تعداد از درجه داران با حضور جانشین فرماندهی انتطامی کشور در مرکز آموزشگاه ولیعصر (عج) تبریز و به صورت برخط در آموزشگاه های شهید چمران کرج، شهید بهشتی اصفهان و  مالک اشتر اراک برگزار شد.
معاون تربیت و آموزش فرماندهی انتطامی جمهوری اسلامی ایران در این مراسم با بیان اینکه دانش آموختگان درجه داری مراکز فوق ورودی سال ۱۴۰۰ بوده و «دوره ۹۹» خود را طی کردند، اظهار داشت: این تعداد از درجه داران طی یک سال تمامی مراحل آموزش مقدماتی و تخصصی خود را گذارنده و امروز به افتحار درجه داری نائل شدند تا در مراکز و مناطق مختلف از کیان آب و خاک میهن اسلامی دفاع کنند.
سردار حبیب الله جان نثاری گفت: معاونت تربیت و آموزش فراجا با بهره گیری از مربیان، اساتید و نیروهای متعهد و توانمند در راستای تحقق سیاست های کلان نطام مقدس جمهوری اسلامی و دکترین تربیتی و عقیدتی، اقدام به تربیت کارکنان متخصص و متعهد می کند.
وی افزود: درجه داران آموزش دیده تمامی مراحل آموزشی شامل رزم مقدماتی و تخصصی و زندگی در شرایط سخت و دشوار و آشنایی به فنون رزمی و دفاعی و مقابله با اغتشاش را طی کرده و امروز با آمادگی کامل رزمی و بدنی برای دفاع از ناموس مردم و احقاق حق مظلومان و نیز مقابله قاطع با برهم زنندگان امنیت عمومی جامعه وارد عرصه خدمت شده اند.
جان نثاری ادامه داد: این جوانان باید به رسالت اصلی خود که همانا جان بر کفی برای میهن اسلامی و ادامه راه شهداست، واقف باشند و برای نام اسلام و ایران جانفشانی کنند و بدانند که این فرصت ایده آل به برکت نظام جمهوری اسلامی و تحت فرماندهی کل قوا برای آنها ایجاد شده است.
وی زندگی در کشور ولائی ایران را که آرمان آن ایثار و شهادت است، برای سربازان انتظامی فرصتی بسیار مغتنم دانست و گفت: این خدمت تنها به بندگان مخلص خدا تعلق دارد.
به گزارش ایرنا، در این مراسم، یگان ها و رسته های مختلف درجه داری آموزشگاه حضرت ولیعصر(عج) تبریز ضمن رژه از مقابل جایگاه ویژه، آمادگی دفاعی و بدنی خود را به نمایش گذاشته و رزمایش مقابله با سرقت و برهم زنندگان نظم عمومی جامعه را با بهره گیری از آموزش های خود به نمایش گذاشتند.
در پایان این مراسم از خانواده معظم شهدا، مربیان برگزیده دوره های آموزشی و نمایندگان درجه داران، تجلیل و نشان درجه داری به دانش آموختگان اعطا شد.
 انتهای پیام/
مراسم دانش آموختگی ۲۵۹۹ درجه دار فراجا برگزار شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار