مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی؛

سبد دارویی سها هلال بزرگ‌تر می‌شود

1401/06/09 - 13:35 - کد خبر: 73451 نسخه چاپی

نصر: مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی گفت: امیدواریم با اجرایی شدن مفاد قراردادهای در دستور کار، طیف گسترده‌ای از داروها به سبد دارویی پخش سها هلال افزوده شود.

به گزارش نصر، علیرضا عسکری مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی حضور قدرتمند مجموعه پخش سها هلال در بازار توزیع دارویی کشور را منوط به تنوع بخشی و تقویت سبد دارویی ذکر کرد و گفت: آنچه به عنوان هدف گذاری جهت توسعه مشتریان بخش خصوصی تا میزان ۷۰ درصد پیش بینی کرده‌ایم در حال تحقق است؛ ضمن آن که در راستای اهداف عالی جمعیت هلال احمر، ارائه خدمات به بیمارستانها و مراکز دولتی و دانشگاه‌های علوم پزشکی جز اولویت‌های پخش سها خواهد بود.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی تسریع در انعقاد قرارداد همکاری با شرکت‌های معتبر برای تأمین دارو و تقویت سبد دارویی این شرکت را از جمله برنامه‌های مهم برشمرد.
وی افزود: همچنین روند انعقاد قرارداد همکاری با چند شرکت مهم دیگر ادامه دارد که امیدواریم با اجرایی شدن مفاد قراردادها؛ طیف گسترده‌ای از داروهای بیماران سرطانی، OTC و آنتی بیوتیک ها و مکمل‌های مهم غذایی به سبد دارویی پخش سها هلال افزوده شود.
عسکری گفت: نیازهای متنوع داروخانه‌های خصوصی در سراسر کشور را بررسی کرده ایم و در این خصوص پیشرفت‌های قابل توجهی به دست آمده به طوری که در مرداد ماه، ۶۵ درصد مشتریان محصولات توزیعی پخش سها هلال، داروخانه‌های خصوصی بوده‌اند.
انتهای پیام/
سبد دارویی سها هلال بزرگ‌تر می‌شود خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار