معاون معماری و شهرسازی شهردار تبریز خبر داد:

صدور یک میلیون و یکصد هزار مترمربع پیش پروانه طی پنج ماهه گذشته در تبریز

1401/06/09 - 13:32 - کد خبر: 73450 نسخه چاپی

نصر: معاون معماری و شهرسازی شهردار تبریز از صدور یک میلیون و یکصد هزار متر مربع پیش پروانه طی پنج ماهه گذشته در تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، محمد عزتی صبح امروز در دومین اجلاس سازندگان و طراحان تبریز اظهار کرد: با توجه به هزینه‌های ساختمان و طراحی، هزینه بالایی در یک ساختمان صورت می‌گیرد که معماران و مهندسان بیشترین تاثیر را در کیفیت ساختمان دارند.
او با بیان اینکه در حوزه مدیریت، طراحی و نظارت به دنبال هم‌افزایی هستیم، گفت: معماری باید نقش خود را در جایگاهی تخصصی پیدا کند.
عزتی با اشاره به اینکه شعار این اجلاس «شهر ایمن و ساختمان» است، افزود: سال گذشته نیز نخستین اجلاس سازندگان و طراحان بعد از تهران، بین شهرستان‌ها در تبریز برگزار شد.
رئیس اجلاس سازندگان و طراحان تبریز تصریح کرد: بعد از حادثه پلاسکو حساسیت‌ها در حوزه معماری و ساخت و ساز افزایش یافته است که امیدواریم این موضوع صرفا در جلسات و همایش‌ها خلاصه نشود.
او برپایی این اجلاس را موجب هم‌افزایی بین سازندگان و طراحان و مدیران شهرداری و شهرسازی عنوان کرد و افزود: این اجلاس‌ها از سال‌های اخیر آغاز شده و ما نیز پیشقدم هستیم و بر اساس علاقه‌ای که مدیران شهری به این حوزه دارند، این اجلاس‌ها را ادامه خواهیم داد.
معاون معماری و شهرسازی شهردار تبریز یادآور شد: تمام قد از برپایی چنین اجلاس‌ها و همایش‌هایی حمایت می‌کنیم تا از این طریق به هم‌افزایی برسیم که نتیجه آن کیفیت و مدیریت پایدار در عرصه ساختمان‌سازی خواهد بود.
انتهای پیام/
صدور یک میلیون و یکصد هزار مترمربع پیش پروانه طی پنج ماهه گذشته در تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار