جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی خبر داد؛

دستگیری کلاهبرداران ۱۰ میلیارد ریالی در تبریز

1401/06/09 - 09:48 - کد خبر: 73392 نسخه چاپی

نصر: جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از دستگیری دو نفر که با ارائه رسید پرداخت جعلی از شهروندان کلاهبرداری می‌کردند، خبر داد.

به گزارش نصر، سردار علی محمدی اظهار داشت: با وصول شکایت تعدادی از شهروندان تبریزی مبنی بر کلاهبرداری با ارائه رسید جعلی از آنها، بررسی موضوع و رسیدگی به پرونده‌ها در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.
وی ادامه داد: ماموران با بررسی پرونده‌های موجود و تحلیل اطلاعات و داده‌های به دست آمده متوجه شدند کلاهبرداری‌ها توسط ۲ نفر به صورت جداگانه انجام گرفته است که با تعقیب و مراقبت لازم و ردزنی اطلاعاتی متهمان در ۲ عملیات جداگانه دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت داده شدند.
جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: در تحقیقات به عمل آمده، ۲۲ فقره پرونده کلاهبرداری به ارزش ۱۰ میلیارد ریال با شیوه و شگرد استفاده از رسید جعل پرداخت الکترونیکی که از طریق برنامه نصب شده در گوشی خود تهیه و به مالباختگان ارائه می‌دادند از متهمان کشف و پس از تشکیل پرونده جهت رسیدگی به دادسرا معرفی شدند.
سردار محمدی در پایان از شهروندان و اصناف و کسبه درخواست کرد در معاملات صورت گرفته و استفاده طرف مقابل از رسید‌های پرداخت الکترونیکی برای دریافت کالا و پرداخت وجه، قبل از مطمئن شدن از واریز وجه به حساب خود از تحویل کالا خودداری کرده تا در دام کلاهبرداران گرفتار نشوند.
انتهای پیام/
دستگیری کلاهبرداران ۱۰ میلیارد ریالی در تبریز نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار