رییس گروه بهبود روش‌های شهرداری تبریز:

زیرساخت‌های فنی سامانه شفافیت شهرداری تبریز تقویت شد

1401/06/08 - 13:10 - کد خبر: 73300 نسخه چاپی

نصر: رییس گروه بهبود روش‌های اداره کل تحول و نوسازی، از تقویت زیرساخت‌های نرم افزاری سامانه شفافیت بر اساس دستور اخیر شهردار تبریز خبر داد.

به گزارش نصر، وحید سعید نهایی در جلسه مشترک رابطان سامانه شفافیت معاونت‌ها، مناطق دهگانه، سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تبریز با بیان این موضوع بر اهمیت ایجاد بستر مناسب و شفاف برای معرفی ابعاد گسترده خدمات مختلف شهرداری تبریز به شهروندان تاکید کرد.
وی با اشاره به اینکه فاز اول اجرای طرح جامع شفافیت عملکرد شهرداری تبریز را با طراحی و راه اندازی سامانه شفافیت پشت سر گذاشته‌ایم، گفت: ضمن احصا و رفع نواقص این سامانه با همکاری رابطان و پشتیبانی فنی سازمان آمار و فناوری اطلاعات، اکنون وارد مرحله ایجاد ارتباط همه جانبه بین این سامانه و شهروندان محترم تبریز شده‌ایم.
نهایی اعلام کرد: آدرس اینترنتی سامانه شفافیت پس از ایجاد اصلاحات نرم افزاری از http://shaffafiat.tabriz.ir به http://shaffaf.tabriz.ir تغییر پیدا کرده است و شهروندان با مراجعه به آدرس جدید می‌توانند از زوایای مختلف عملکرد شهرداری تبریز مطلع شوند.
رییس گروه بهبود روش‌های شهرداری تبریز اظهار کرد: هدف از آغاز به کار این سامانه، تحقق هدف والای شفافیت در مجموعه شهرداری است و تمامی مناطق، شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه شهرداری نیز موظف شده‌اند در کوتاه‌ترین زمان‌ نسبت به بارگذاری اطلاعات قراردادها، مصوبات و صورتجلسه‌ها در سامانه شفافیت اقدام کنند.
انتهای پیام/
زیرساخت‌های فنی سامانه شفافیت شهرداری تبریز تقویت شد نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار