حسینی:

دستاوردهای دفاعی تجلی تحقق «دانش بنیان» است

1401/06/08 - 12:41 - کد خبر: 73291 نسخه چاپی

نصر: معاون رئیس جمهور در امور مجلس با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای دفاعی تجلی تحقق«دانش بنیان»است گفت: ابتکارات و خلاقیت‌های دانش بنیانِ محصولات دفاعی، می‌تواند به بخش‌های دیگر کشور منتقل شود.

به گزارش نصر، سید محمد حسینی معاون رئیس جمهور در امور مجلس در بازدید از نمایشگاه پدافندی و جنگ الکترونیک وزارت دفاع که به مناسبت گرامیداشت روز صنعت دفاعی برپا شده است، طی سخنانی، گفت: این نمایشگاه نشان‌دهنده انجام کارهای بسیار ارزشمند در راستای دفاع از تمامیت ارضی و حفاظت از کشور است.
وی با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای دفاعی تجلی تحقق «دانش بنیان» است گفت: فناوری، نوآوری‌ها، ابتکارات و خلاقیت‌های دانش بنیانِ محصولات دفاعی، می‌تواند به بخش‌های دیگر کشور و صنایع نیز منتقل شود.
معاون رئیس جمهور در امور مجلس گفت: مشاهده انواع و اقسام سامانه‌های پدافندی، رادارها، موشک و انواع پهپادها بیانگر تلاش و کوشش بی وقفه دست اندرکاران صنعت دفاعی است که برای عزت و اقتدار کشور تلاش می‌کنند
حسینی تأکید کرد: امروز اگر کشور از تهاجم دشمن قداری همچون آمریکا مصون مانده، به دلیل مجاهدت‌های شبانه روزی مجموعه دفاعی و نیروهای مسلح است.
وی با اشاره به محدودیت امکانات جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس گفت: بحمدالله امروز با رهنمودهای فرمانده معظم کل قوا، تکیه بر دانش و توان بومی، تبدیل تحریم‌ها به فرصت و تلاش دست اندر کاران صنعت دفاعی، قدرت دفاعی جمهوری اسلامی به بلوغی رسیده است که کشور را در زمینه تولید و تأمین محصولات دفاعی بی نیاز از بیگانگان کرده است.
انتهای پیام/
دستاوردهای دفاعی تجلی تحقق «دانش بنیان» است خبرگزاری مهر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار