فرمانده سپاه ناحیه اهر خبر داد:

اعزام کاروان ۲۰۰ نفری راهیان نور از اهر به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور

1401/06/08 - 09:31 - کد خبر: 73246 نسخه چاپی

نصر: فرمانده سپاه ناحیه اهر از اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی و بسیجیان محلات متشکل از ۲۰۰ نفر به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور خبر داد.

به گزارش نصر، سرهنگ پاسدار حسن سیفی در گفت‌وگویی گفت: این کاروان راهیان نور در قالب پنج اتوبوس دانش آموزی و بسیجیان محلات ویژه برادران برای بازدید از مناطق عملیاتی شمال غرب کشور و آشنایی نسل جوان با رشادت‌ها و شجاعت‌های شهدا در این منطقه اعزام شدند.
وی، اجرای طرح اردوهای راهیان نور را بهترین فرصت برای شناخت بیشتر دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید و پویای جامعه برشمرد و افزود: برگزاری چنین اردوهایی برای الهام گرفتن دانش آموزان و بسیجیان از رشادت‌ها و ایثارگری‌های رزمندگان اسلام، خاطره نویسی و تجدید عهد و پیمان با آرمان‌های شهدا بسیار موثر است.
وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای کم رنگ کردن ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا و انقلاب به خصوص برای نسل جوان کشور، گفت: مهمترین و مؤثرترین روش برای جلوگیری از تهاجم فرهنگی و آشنایی نسل جوان با دوران پرافتخار انقلاب اسلامی، آشنایی این نسل با ارزش‌های دفاع مقدس است.
وی افزود: این کاروان که دومین مرحله اعزام کاروان راهیان نور دانش آموزی و بسیجیان محلات به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور است، در مدت حضور در این مناطق جنگی از یادمان‌ها، شهدای گمنام ارومیه، شرکت در رزمایش اردوگاه حیدرلو، یادمان شهید بروجردی و منطقه تمرچین دیدن و در بازگشت نیز از مناطق عملیاتی نقده، مهاباد و… بازدید خواهند کرد.
انتهای پیام/
اعزام کاروان ۲۰۰ نفری راهیان نور از اهر به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور خبرگزاری ایسنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار