نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی؛

بسیج سیاسی است ولی سیاست زده نیست

1398/09/02 - 14:15 - کد خبر: 7321 نسخه چاپی

نصر: نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تاکید بر این‌که عدم وابستگی به جناح‌های سیاسی با تفکر بسیجی امکان پذیر است، گفت: بسیج به جناح‌های سیاسی وابسته نیست، بسیج خود سیاسی است ولی سیاست زده نیست.

به گزارش نصر به نقل از ایسنا، حجت الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم در همایش نقش نخبگان در تسریع توسعه جامعه در دانشگاه تبریز، با بیان این‌که تفکر بسیجی، یک تفکر عینی و جاری در کشور است، اظهار کرد: بسیج مجموعه‌ای از معرفت‌ها و ارزش‌هایی است که می‌تواند مجموعه عظیمی را در میان ملت به وجود آورد، همچنین تضمین کننده حرکت مستقیم و پایدار اسلامی است.

وی افزود: تفکر بسیجی یک منظومه فکری مستحکم اعتقادی، دینی و علمی است و عدم سایش فکری در گذر زمان یکی از دلایلی است که فرهنگ بسیج  را با سایر تفکرها جدا می‌کند.

وی با تاکید بر این‌که تفکر بسیجی از فرهنگ عظیم عاشورا و از مکتب ایثار و شهادت پیروی می‌کند، گفت: بسیج از اخلاق اسلامی، صدق و صفا، بردباری، طهارت و پاکدامنی اطاعت می‌کند.

حجت الاسلام آل هاشم بصیرت و داشتن بینش سیاسی و شناخت عمیق از دوست و دشمن را از دیگر ویژگی‌های بسیج دانست و گفت: جلوگیری از اشتباه و حرکت به سمت مبارزه با استکبار در فرهنگ بسیج معنا پیدا کرده است.

وی بیان کرد: مسوولیت پذیری شجاعانه و آگاهانه و بر عهده گرفتن کارهای بزرگ، در فرهنگ بسیجی متبلور است.

نماینده ولی فقیه آذربایجان شرقی با بیان این‌که تاثیر گذاری بر محیط خانواده و داشتن یک خانواده با نشاط و سالم از دیگر ویژگی‌های بسیج است، افزود: مشارکت پیشتازانه بسیج در همه عرصه‌های دفاعی، علم و فناوری ، فرهنگ و هنر ، تولید و سازندگی و کمک به محرومان، بسیج را قدرتمند ساخته است.

انتهای پیام/

بسیج سیاسی است ولی سیاست زده نیست نصر


نظرها بسته شده اند

نمایش 0 نظر

پژوهشیار