رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی:

اقدامات دولت به خوبی تبیین نمی‌شود

1401/06/07 - 15:57 - کد خبر: 73201 نسخه چاپی

نصر: رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان شرقی گفت: اقدامات ارزشمندی در دولت انجام شده است اما به خوبی تبیین نشده‌اند.

به گزارش نصر، حجت‌الاسلام محمد انوری روز دوشنبه، هفتم شهریور ماه، در مراسم گرامیداشت شهدای هفته دولت که در دانشگاه تبریز برگزار شد، اظهار کرد: با انفاس قدسی حضرت امام(ره) وعده‌های الهی در قالب تحقق انقلاب اسلامی در پیش گرفته شد و به برکات خون شهدا تحقق و بر اساس معارف دینی نظام‌سازی شدند که عمده کار بر دوش دولت بوده است. 
وی ادامه داد: دولت‌های مختلفی روی کار آمده و تلاش‌های بسیاری انجام شده است و در راستای تحقق وعده‌های الهی نیز گام‌های بلندی برداشته شده اما همچنان برای رسیدن به آرزوهای خود مسیر طولانی داریم و نیازمند دولتی کارآمد که اهل قیام و اقامه باشد، هستیم.
وی افزود: آنچه ما از دولتمردانی که به درجه شهادت نائل آمده‌اند، آموخته‌ایم، این است که افراد برای تحقق وعده‌های الهی اهل قیام بودند اما برای اینکه حرفی برای گفتن در عرصه‌های بین‌المللی داشته باشیم، باید این وعده‌های الهی تحقق پیدا کنند و این نیازمند تلاش شبانه روزی با همت عالی است که تاکنون خوب رقم زده شده اما خوب تبیین نشده است. 
حجت‌الاسلام انوری خاطرنشان کرد: آنچه که اتفاق افتاده باید به خوبی تبیین شود، با دشمنی بسیار دشمنان هجمه‌های زیادی بر علیه انقلاب اسلامی وارد می‌شود و برخی اتفاقات ناگواری رخ می‌دهد اما با همه‌ی دشمنی‌ها توانسته‌ایم گام‌های بلندی برداریم. 
وی گفت: گرفتاری‌هایی وجود دارد که اگر خوب تبیین شوند، امیدواری در دل مردم ایجاد می‌شود و کمک کننده تحقق شعارهای بسیار والایی خواهند بود. 
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز، در پایان تاکید کرد: تلاش‌های بسیاری در زمینه‌ی تحقق وعده‌های الهی در دولت انجام شده است اما کافی نبوده و اقدامات دیگری هم باید انجام شود؛ با حمایت از دولت باید در راستای تحقق وعده‌های الهی گام‌های بلندی برداریم که اگر محقق شوند، امید در دل مردم و جوانان بیشتر می‌شود.
انتهای پیام/
اقدامات دولت به خوبی تبیین نمی‌شود نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار