رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان شرقی خبر داد:

افزایش ساعات کاری پلیس گذرنامه استان در روزهای منتهی به اربعین 

1401/06/07 - 15:17 - کد خبر: 73191 نسخه چاپی

نصر: رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان شرقی گفت: جهت رفاه حال زائران اربعین حسینی(ع) مقرر شده تا کارکنان پلیس اداره گذرنامه تا ساعت 17:00  شهروندان و مراجعه کنندگان خدمات مضاعف ارائه خواهند داشت.

به گزارش نصر، سرهنگ محمدحسن پاشا، رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان شرقی در خصوص تقاضای بالای حضور زائران در پیاده روی اربعین گفت: برابر اعلام سازمان پلیس امنیت عمومی فراجا با توجه به تقاضای زیاد زائران حسینی برای پیاده روی اربعین و جهت تسهیل در امر دریافت گذرنامه تمهیداتی اندیشیده شده است. 
وی بیان داشت: متقاضیان می توانند از روز شنبه پنجم شهریور ماه با در دست داشتن گذرنامه خود به ادارات گذرنامه در سراسر استان مراجعه و نسبت به تمدید گذرنامه خود اقدام کنند که شرط تمدید، سالم بودن گذرنامه و تاریخ صدور آن ها از 1391/06/01  باشد و درخواست گذرنامه جدید در دفاتر پلیس + 10 نداده باشند. 
رئیس پلیس امنیت عمومی استان در خصوص افرادی که گذرنامه قابل تمدید ندارند نیز این امیدواری را داد که می توانند به دفاتر پلیس +10 مراجعه و نسبت به صدور برگ تردد ویژه اربعین اقدام کنند. 
سرهنگ "پاشا" خاطر نشان کرد: بانوان و فرزندان زیر سن 18 سال بایستی قبل از مراجعه به ادارات گذرنامه به دفاتر اسناد رسمی مراجعه و نسبت به کسب رضایت محضری از همسر اقدام کنند. 
وی به وضعیت مشمولان نیز اشاره کرد و افزود: افرادی که دارای معافیت تحصیلی بوده مانند طلاب، دانشجویان و دانش آموزان بایستی از طریق سامانه سخا نسبت به ثبت نام و اخذ مجوز تردد به کشور عراق اقدام کنند. 
رئیس پلیس امنیت عمومی استان با بیان اینکه در روز اول این طرح استقبال عاشقان و زائران اربعین سبب ازدحام در اداره گذرنامه پلیس امنیت عمومی شده بود که با تدابیر صورت گرفته مشکل مرتفع و هم اکنون خیل مشتاقان زیارت اربعین حسینی در کمترین زمان نسبت به تمدید گذرنامه ها اقدام خواهد شد،تاکید کرد : به جهت رفاه حال زائران اربعین حسینی(ع) مقرر شده تا گذرنامه های فاقد اعتبار، به صورت رایگان توسط پلیس ممهور شوند تا مشکل خاصی برای زائران ایجاد نشده و کارکنان پلیس اداره گذرنامه تا ساعت 17:00 در خدمت شهروندان و مراجعه کنندگان خدمات مضاعف ارائه خواهند داشت.
انتهای پیام/
افزایش ساعات کاری پلیس گذرنامه استان در روزهای منتهی به اربعین  نصر

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار