با حضور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام شد:

پروژه ملی استیل کورد صبا در زنجان به بهره برداری رسید

1401/06/07 - 13:23 - کد خبر: 73162 نسخه چاپی

نصر: پروژه ملی استیل کورد در مجتمع تولیدی صبا در زنجان با سرمایه گذاری هشت میلیون یورو و حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به بهره برداری رسید.

به گزارش نصر، در ششمین روز از هفته دولت با حضور سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مسئولان و مدیران ارشد استانی پروژه ملی استیل کورد در مجتمع تولیدی صبا در زنجان افتتاح شد. 
به گفته مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع لاستیک (نخ تایر صبا) این پروژه در زیربنایی با وسعت ۱۳ هزارو ۵۰۰ مترمربع احداث شده و قرار است در فاز اول سالانه ۱۲ هزار تن استیل کورد تولید کند. 
حسین صنعان افزود: ظرف ۶ ماه آینده فاز دوم استیل کورد نیز با ظرفیت تولید ۱۲ هزار تن آماده افتتاح خواهد شد. 
گفتنی است کارخانه نخ تایر صبا از شرکت های زیر مجموعه شستا، بزرگ‌ترین تولیدکننده منسوج استخوان‌بندی و پارچه‌های صنعتی در منطقه خاورمیانه است. این شرکت توانسته با وجود تحریم‌های ظالمانه اقتصادی در سال‌های اخیر و محیط رقابتی امروز، مسیر رشد و توسعه را در پیش بگیرد.
اجرای طرح بزرگ و ملی تولید محصول جدید با نام تجاری استیل‌کورد همزمان با هفته دفاع‌مقدس سال گذشته در محل کارخانه آغاز شد. 
بهره برداری از این طرح، اشتغال‌زایی حدود ۲۵۰ نفر را فراهم کرده است.  
با بهره‌برداری از این پروژه ملی، شرکت نخ‌تایر صبا تنها شرکت در خاورمیانه است که محصولات متنوعی در صنعت استحکام‌دهنده‌های انواع تایر تولید می‌کند. 
همچنین این طرح در استان زنجان به لحاظ دانش و تکنولوژی بالا، اشتغال‌زایی و منحصر به فرد بودن، برای این استان اهمیت بالایی دارد.
انتهای پیام/
پروژه ملی استیل کورد صبا در زنجان به بهره برداری رسید خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار