خبر/

تزریق بیش از ۱۵۴ میلیون دُز واکسن/کرونا جان ۴۴ هموطن دیگر را گرفت

1401/06/06 - 15:13 - کد خبر: 73059 نسخه چاپی

نصر: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، ۴۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۴۳ هزار و ۷۲۸ نفر رسید.

به گزارش نصر، از دیروز تا امروز ششم شهریور ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۶۹۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۹۸ نفر از آنها بستری شدند.
مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به هفت میلیون و ۵۲۳ هزار و ۶۶۲ نفر رسید. تا کنون هفت میلیون ۲۸۴ هزار و ۷۷ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.
یک هزار و ۱۳۳ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۳ میلیون و ۷۵۹ هزار و ۶۳۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.
تا کنون ۶۴ میلیون و ۹۷۶هزار و ۶۵۸ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۳۵۴ هزار و ۱۷۵ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۶۷۷ هزار و ۹۷۸ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و هشت هزار و ۸۱۱ دُز رسید.
در شبانه روز گذشته ۶۵ هزار و ۵۷۰ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است
در حال حاضر ۶۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۶۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۰۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند. 
انتهای پیام/
تزریق بیش از ۱۵۴ میلیون دُز واکسن/کرونا جان ۴۴ هموطن دیگر را گرفت خبرگزاری ایرنا

ثبت نظر

نمایش 0 نظر

پژوهشیار